Egy hónap alatt a Facebookon a második legtöbbet költő ellenzéki politikussá lépett elő Molnár Csaba. A Meta Ad Library összesítője szerint az elmúlt 30 napban több mint 7 millió forintért hirdetett a közösségi oldalán a DK-s politikus, aminél többet csak párttársa, Dobrev Klára szánt hirdetésekre (14 milliót).
Mindez kampányidőszakban kevéssé meglepő, de a 24.hu számításai szerint a DK alelnöke, EP-képviselője 125 hirdetésből 114-et szentelt Magyar Péterre. Mindez azt jelenti, hogy Molnár Csaba, aki a DK-MSZP-Párbeszéd közös lista kampányfőnöke is egyben, eddig
a hirdetési kiadásainak 92 százalékát, vagyis minimum 6,5 millió forintot fordított a Magyar Pétert lejárató posztokra, többet, mint amennyit Vitézy Dávid (6,2 millió), Karácsony Gergely (3,3 millió) és Donáth Anna (1,9 millió) ugyanennyi idő alatt összesen elköltött a Facebookon.
Ezzel párhuzamosan a Tisza Párt listavezetője is egyre hangosabban kritizálja a DK-t, amelyet a közelmúltban elkezdett „kék Fidesznek” nevezni. Vélhetően a DK-n belül Molnár Csabának jutott a feladat, hogy kormánypártizza és jobboldalizza Magyar Pétert, amivel távol tarthatja a saját pártja szavazóbázistól.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
2026: fontos döntések elé néznek az állampapír befektetők
Elfogy a levegő Trump körül: sorra fordulnak el tőle a republikánusok
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Botrány Romániában: bírák és ügyészek vallomásai után tömegek mentek utcára
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat