A Gránit Pólus Csoport az érdekeltségébe tartozó Westend Bevásárlóközpontra nemcsak a vásárlás tereként tekint, hanem a főváros egyik fontos közösségi fórumaként is.

Az elmúlt években több ugyan fejlesztést hajtott végre a vállalatcsoport, amely ezt a célt szolgálja, így interaktív közösségi tereket alakítottak ki, megtörtént a tetőteraszon található park továbbfejlesztése, valamint napenergia és mesterséges intelligencia megoldásokkal tették fentarthatóbbá az épületegyüttest – írja a vállalatcsoport közleményében.

A versenyt kiíró Westend Innovációs Központ kereskedelmi vagy üzleti háttérrel rendelkező fiatal szakemberek, így programozók, marketingesek, stratégák és üzletfejlesztők, UX/UI designerek és tartalomfejlesztők, proptech és fintech szakemberek vagy akár startupperek jelentkezését várja.

Hangsúlyozzák, a résztvevőknek 24 órájuk lesz arra, hogy a hely sajátosságait figyelembe véve olyan formabontó digitális ötleteket dolgozzanak ki a működés és a vásárlói élmény újragondolására, amelyek akár a bérlők kosárértékének növekedéséhez is hozzájárulhatnak. A versenyzők a koncepcióikat másnap, a helyszínen mutatják be a szakmai zsűrinek.

25 éves Budapest emblematikus bevásárlóközpontja. De mi történt a rendszerváltás óta a plázákkal?

A Westend idén ünnepli huszonötödik születésnapját. Ennek apropóján megnéztük, hogy Magyarországon mikor épültek bevásárlóközpontok, és most végülis hányadik generációnál tartunk. Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.