A Sensor Tower piackutató cég friss adatai szerint a TikTok-ot alapító kínai ByteDance szolgáltatása 2023-ban látványosan kevesebb ügyféllel bővült 2022-höz képest, két évvel ezelőtt negyedéves összehasonlításban átlagosan 12 százalékos volt az éves bővülés, míg tavaly ez 3 százalékra esett vissza.
A felhasználói visszajelzések alapján főként az okozhatta a visszaesést, hogy egyre több reklám jelent meg a platformon, valamint hogy elindult a TikTok Shop. Utóbbi esetében azok a tartalomgyártók, akik nagyobb eléréssel rendelkeznek, elárasztották csatornáikat az olyan reklámokat tartalmazó videókkal, amelyek valamilyen módon az online áruház kínálatát népszerűsítik.
A közösségimédia-platformoknak érdeke, hogy fékezzék a reklámokat, a Meta például már januárban megtette ezt az Instagramon elérhető Shop esetében – jegyzi meg a HWSW.
A közösségi oldalakon található kereskedelmi felületen a pandémia idején óriási forgalommal bírtak, ám a járványhelyzet megszűnésével drasztikusan visszaesett a forgalmuk.
Pörög a digitális újhullám, csak úgy öntjük a pénzt a tartalomgyártók nyakába
A mobilalkalmazások között korábban játékok tettek szert ekkora profitra.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Újra támad az Ipoly: két határút is eltűnt a víz alatt Nógrádban
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Sürgős riasztás Csernobilból: a dróncsapás után meggyengült a sugárzás elleni védelem