Piaci értesülések szerint a Revolut sportszponzori megállapodáson gondolkodik, és ennek jegyében a fintech óriás közel áll ahhoz, hogy az ír labdarúgó válogatott mezszponzora legyen.

Ha ez valóban megtörténik, az igencsak váratlan fordulat lesz a Revolut eddig folytatott marketingstratégiájában, amely eddig mindenekelőtt az ajánlási programra alapozott.

A Fintech.hu azt is írja, az ír futballválogatottal aláírandó szponzori szerződésre azért van szükség, hogy a Revolut javítson az Egyesült Királyságban megtépázott imázsán javítson.

A Revolut ugyanis évek óta:

  • sikertelenül küzd az angol banki licensz megszerzéséért;
  • pénzügyi beszámolóit is késve adta le;
  • kapott kritikát az átvilágítását végző auditoroktól is.

Miközben a lap megjegyzi, hogy az Ír Labdarugó Szövetség (FAI) régóta szponzort keres magának, amit többek között a szövetség pénzügyi botrányai és a szervezet működési problémái lassítottak.

Az értesülést hivatalosan egyelőre egyik fél sem erősítette meg.

Meglépi a Revolut, amire a magyar jegybank már régóta vágyik

A fintech óriás vezérigazgatója, Nik Storonsky egy párizsi eseményen bejelentette, hogy fizikai bankfiókok létrehozását tervezik Franciaországban. A lépéssel a cég a piaci terjeszkedését kívánja az országban erősíteni, ahol kulcsfontosságú a digitális banki szolgáltatások iránti bizalom növelése.

A részletekről és a miértekről ITT írtunk bővebben.