Bár a nem egyeztetett sim-kártyákat kötelesek lekapcsolni, ha az ügyfelek szeptember 1-ig felkeresik bármelyik Telenor üzletet és új szerződést kötnek, a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják - ígéri a cég.
A Telenornál az érintett ügyfelek egészen a jövő év elejéig - a 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban - is visszakaphatják korábbi hívószámukat új szerződéskötés esetén, ekkor azonban a korábbi egyenlegük már nem állítható vissza.
Kapcsolódó
A feltöltőkártyás adategyeztetés június 30-i határideje előtti napokban rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit, de biztosan állítható, hogy a fennmaradó idő már nem lesz elég mindenki számára, hogy elvégezze a törvényben előírt adminisztrációt.
A Telenor július 1-jén köteles a vonatkozó törvénynek megfelelően lekapcsolni azokat a feltöltő SIM kártyákat, amelyeknél nem történt meg az adategyeztetés. Mivel nem szeretnénk elveszíteni az adategyeztetésről lemaradt az ügyfeleket, élve a törvény adta lehetőséggel, biztosítani fogjuk, hogy a lekapcsolást követően 60 napig visszakaphassák korábbi hívószámukat és egyenlegüket.
Egyértelmű, hogy több tízezren nem fogják tudni elvégezni az ügyintézést
- mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Orbán Viktor: Mi nem gyorsítópályát keresünk a háborúba, hanem kijáratot a békéhez
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!