Mondhatjuk azt, hogy az utóbbi időben kitört a népharag, és sokan panaszkodtak a közösségi médiában, valamint a lapunknak írt levelekben is, hogy milyen negatív tapasztalatokat szereztek a Temu online piactér új magyarországi futárszolgálatával, az iMile Hungary-val kapcsolatban.
Amit például a vásárlók kifogásoltak:
- a csomagok késve érkeznek;
- vagy egyáltalán nem érkeztek meg;
- a futárok nem veszik fel a telefont;
- a cég ügyfélszolgálatát sem tudták elérni;
- hívás, csengetés nélkül bedobják a kertbe a törékeny felirattal ellátott csomagot;
Olvasónk végül magát a kínai anyacéget, a Temut kereste fel, és kérte ügye kivizsgálását. A vállalat pedig pár napon belül válaszolt és intézkedett: megállapították a rendelés szállítási hibáját, és a visszatérítést innen már gyorsan megoldották.
Az iMile Hungary közösségi oldalán sem kell sokáig lefele görgetni, hogy friss negatív vélemények sorát találjuk, ezek közül szemezgetünk néhány jellegzeteset:
- „A futár srácnak megígértem, hogy legközelebb meglatom, akkor lesz egy nehéz napja.”
- „Trehány, inkompetens, hazug, megbízhatatlan banda, sem a logisztikához, sem a kommunikációhoz nem értenek, remélem minél előbb kiveti magából a piac őket.”
- „Ha a Temu továbbra is velük akar szállíttatni, tuti nem rendelek tőlük a jövőben.”
- „Nem tudom mit művelnek, de katasztrófa ez a cég. Sikertelen kézbesítés? Itt se jártak, nem hogy hívták az ember lányát... Most meg én járjak utána mert vissza akarják küldeni? Vicc ez az egész.”
- „A csomagomat állítólag kétszer is próbálták kézbesíteni. Érdekes módon mindkét nap itthon voltam, de nem keresett senki. A kiszállításról semmilyen értesítést nem küldenek. A Temu-s nyomon követésből láttam, hogy a csomagom visszaküldésre került. Az ügyfélszolgálatot elérni nem lehet se telefonon, se e-mailen. Nem is értem, hogy ez milyen cég???”
Megszólalt az Economxnak a sokat szidott futárcég
Cikkünk megjelenése után egy nappal levelet kaptunk az iMile Delivery marketing vezetőjétől, Yating Zhao-tól, aki többek között arról írt, hogy eljutott hozzájuk a iMile Magyarországról szóló beszámolónk.
...nagyon komolyan vesszük a felvetett aggályokat. Küldetésünk középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll, és elkötelezettek vagyunk a megbízható, magas színvonalú szolgáltatás mellett. (…) Magyarországi tevékenységünk jelenleg gyors növekedési szakaszban van, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy javítsuk a szolgáltatás minőségét ezen a piacon
– közölték.
A marketingfőnök üzenetében azt is kiemelte, hogy „az említett problémákra reagálva, különösen a futárszolgálat viselkedésével és a szolgáltatási normákkal kapcsolatban, belső vizsgálatot indítottunk, és a megállapítások alapján megtesszük a megfelelő lépéseket. Elkötelezettek vagyunk a folyamatos fejlesztés és a hiányosságok gyors kezelése iránt.”
Vagyis az éles és persze jogos vásárlói kritikáknak igenis lett következménye: meghallotta azokat a futárszolgálat, vizsgálatot indít és ígéretet tett arra, hogy változtat szolgáltatása színvonalán. Azt szintén hozzátették, hogy várják a további részleteket és információkat, amelyek alátámasztják az általuk alaposnak ígért vizsgálatot.
A szakmai ellenőrök már úton vannak
Sőt, azóta a LinkedIn-en keresztül megtalált bennünket az iMile anyacége, és ők is levelet küldtek, amelyben kifejtik, hogy nagyon komolyan veszik a működésükkel kapcsolatban felmerült aggályokat, olyannyira, hogy mint kifejtik:
a cikket követően gyorsan áttekintettük csapataink és partnereink munkafolyamatait. Találtunk néhány olyan esetet, ahol a gyakorlat nem felelt meg az előírásainknak, és őszintén elnézést kérünk. Ennek orvoslására teljes körű átképzési programot indítottunk minden partnerünk számára, hogy megerősítsük a megfelelő eljárásokat és a megfelelő magatartást. Emellett hivatalos figyelmeztetést adtunk ki a cikkben említett beszállítónak, és szakmai ellenőröket küldtünk az azonnali korrekciós intézkedések támogatására
Majd ők is megerősítik, hogy belső vizsgálatot indítottak a futárok gyakorlataival kapcsolatban, és megteszik a szükséges lépéseket, miután elkötelezettnek tartják magukat a folyamatos fejlesztés és a hibák gyors kezelése mellett.
iMile: a globális expressz kézbesítő vállalat
Az iMile egy 2017-ben, Dubajban alapított globális logisztikai vállalat, amely mindenekelőtt e-kereskedelmi ügyfeleit szolgálja ki, és azok szállítmányait jellemzően már a végfelhasználókhoz szállítja ki. Több régióban is jelen vannak, többek között a Közel-Keleten, Latin-Amerikában, Ausztráliában, Európában és Afrikában. Az e-kereskedelmi logisztikára szakosodott cég ma összesen 30 országban működik és több mint 20 ezer főnyi munkavállalót foglalkoztat.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Robbanás történt az akkuüzemben: 60 ezer embert érhet el a mérgező gázokkal teli felhő, itt be kell csukni az ablakokat

Elkezdődött: Bevezetné a 13 órás munkanapot az uniós ország, őrjöngenek a szakszervezetek

Kész rémálom most az utazás, orbitális sorok kígyóznak az autópályákon

Szívszaggató szertartáson helyezték végső nyugalomra Diogo Jotát és öccsét

Mennyibe kerül most Horvátország? Itt az idei nyaralás teljes árlistája

Kinyílt a brüsszeli pénzcsap, milliárdokat kapott Magyarország

Táborozó gyerkekeket nyelt el a villámárvíz, minden perc számít

Most jöttek ki a friss adatok: Magyarországon döbbenetes a lakáspiaci drágulás, veri egész Európát

Orbán Viktor szerint bomlik a Tisza: így kommentálta a tiszás frakcióvezető hirtelen lemondását
