A Monzo részletes, animált összefoglalót kínál ügyfeleinek az idei pénzügyi tevékenységeikről a népszerű Spotify Wrapped-et idézve – írja a Mashable.
A brit bank 7,5 millió ügyfele kapott egyedi beszámolót a pénzügyi évéről, amiből kiderül, hogy hol költötték a legtöbbet, melyek a kedvenc helyeik és melyik szolgáltatótól rendelnek a legtöbbször ételt.
A felhasználók körében vegyes fogadtatásra talált az újítás, mivel sokan úgy érezték, hogy a költési szokásaik részletes közzététele aggályokat vet fel a magánélet védelmével kapcsolatban, illetve az adatokkal való szembesülés sokaknak kellemetlen lehet.
Mások viszont kifejezetten szórakoztatónak találták a személyre szabott prezentációt.
Olyan hírt kaptak a Spotify dolgozói, ami nem zene füleiknek
A svéd vállalat idén harmadik alkalommal bocsátott el dolgozókat, jelenleg 1500 alkalmazottal csökkent a létszám. Bővebben --->Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Brutális rekord dőlt meg: valami nagyon nincs rendben, döbbenten állnak a meteorológusok
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
Kiderült, miért ilyen drágák az élelmiszerek: a számok egy sokkoló valóságra mutatnak rá
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut