Aki eddig kölcsön kapta egy barátjától az HBO Max előfizetését, az jobb, ha mihamarabb ledarálja kedvenc tartalmait vagy kezdhet spórolni egy saját előfizetésre. A Warner Bros. Discovery ugyanis ősztől felárat számít fel a megosztott jelszavak után, követve a piacvezető Netflix példáját.

A Business Insider azt írja ugyanakkor, hogy a Netflixhez és a Disney-hez képest a Warner Bros. Discovery eddig a pontig még engedékenyebb is volt, mivel eddig csak finoman arra ösztönözte azokat, akik megosztják a jelszavakat, hogy hozzanak létre újabb fiókot havi 8 dollárért.

Szeptembertől azonban a vállalat bekeményít, és már komoly hangvételű felszólításokat fognak küldeni a felhasználóknak, hogy fizessenek a jelszómegosztások után, különben következményekkel kell szembenézniük.

A Warner Bros. Discovery a második negyedévben 125,7 millió streaming előfizetővel rendelkezett, ami 3,4 millióval több, mint 2025 elején. Ez a növekedés azonban többségében külföldről származott, ahol az HBO Max még mindig új országokban terjeszkedik. Az Egyesült Államokban a streamingszolgáltató mindössze 200 ezer új ügyfelet szerzett.

Visszatér az HBO: túl erős a brand ahhoz, hogy elengedjék

Az HBO streaming-platformja az elmúlt másfél évtizedben többször váltott nevet, mint amennyiszer Tony Soprano pszichológushoz ment. A Warner Bros. Discovery bejelentette: a Max ismét HBO Max néven fut tovább, hogy újraépítse azt a presztízst, amit a zűrzavaros rebranding-időszak némileg kikezdett. Az Economxnak a vállalat PR managere, Pinczés-Pressing Ádám nyilatkozott a miértekről és arról, hogy mi várható a jövőben. Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.