Augusztus 16-án indul el a Premier League 2024/25-ös szezonja és ezzel együtt bemutatkozik a bajnokság hivatalos söre, a Guinness is. A négy évre szóló partnerség célja, hogy támogassa és erősítse a futballközösséget a lelátókon és a pályán kívül is, valamint világszerte új kapcsolatokat teremtsen a Guinness fogyasztói és a Premier League szurkolói között.
A Premier League hivatalos felelős alkoholfogyasztási partnereként a Guinness az együttműködés adta lehetőségeket kihasználva célul tűzte ki azt is, hogy az évadban népszerűsítse a felelős alkoholfogyasztást.
A Premier League a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága, mérkőzéseit 189 országban 900 millió otthonban közvetítik.
A Guinness jellegzetes marketingmegjelenését, kreatív reklámjait és a több kontinensen átívelő sportszponzorációk terén szerzett tapasztalatait felhasználva szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményt teremt.
„A Premier League a világ legnépszerűbb labdarúgó-bajnoksága, együttműködésünk fantasztikus lehetőséget kínál arra, hogy a Guinness márka sikerét világszerte tovább vigyük és új közösségekkel teremtsünk a bajnokság eseményeihez kapcsolódva. Annak lehetőségét pedig, hogy a Guinness 0.0 lett a Premier League hivatalos alkoholmentes söre, szeretnénk arra is felhasználni, hogy a termék bevezetése óta tapasztalt dinamikus fejlődésre építve megalapozzuk a márka további növekedését világszerte”
– nyilatkozta a szerződéskötés kapcsán John Kennedy, a Diageo európai elnöke.
Nagy örömünkre szolgál, hogy a Guinness-szel, a világ vezető stout sörével és egy olyan csapattal dolgozhatunk együtt, amely a sporthoz kapcsolódó és tágabb értelembe vett marketingje révén is folyamatosan világszínvonalú kreativitást, innovációt és közösségi történetmesélést mutat be
– tette hozzá Will Brass, a Premier League kereskedelmi igazgatója.
Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint a partnerség nemcsak két világszerte ismert és szeretett márkát köt össze, hanem az egyik legnépszerűbb játékot és az egyik legnépszerűbb sört is. „A Guinness magyarországi forgalmazójaként úgy gondoljuk, hogy ez nagyszerű lehetőség mindkét fél számára, a fogyasztóknak és a futball szerelmeseinek itthon és világszerte pedig arra, hogy egy tökéletes korsó Guinness-szel ünnepeljék az évad legszebb pillanatait.”
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére