A légitársaság ezzel már átlagosan napi 450 férőhellyel repül a magyar és a katari főváros között. Az Airbus 330-as géptípus bevezetésével majdnem megduplázódik a jelenlegi kapacitás, hiszen a korábbi Airbus 320-as 144 ülése helyett 272 férőhelyet kínálnak.
A nyári időszakban a magyar fővárosba közlekedő járatok még több csatlakozási lehetőséget biztosítanak a légitársaság globális hálózatán belül.
A tavalyhoz képest idén 80 százalékkal nőtt az előfoglalások aránya a magyar utazók körében legnépszerűbb ázsiai és ausztráliai úti célokra, ez indokolta a kapacitásaik bővítését - mondta Sárik Tamás, a Qatar Airways értékesítési igazgatója az MTI-nek.
Az előzetes adatok szerint a 2016-tól üzemelő cargó (teherszállítás) üzletág dinamikusan teljesít, Budapest-Doha között heti kétszer közlekedik.
A légitársaság flottája több mint 200 repülőgépből áll, amelyek több mint 150 célállomásra szállítják az utasokat.
A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Dániel.
Legolvasottabb
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Itt az újabb balatoni jégpálya
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"