Közel 40 százalékkal zuhantak a német divatmárka részvényei, és ezzel az elmúlt 16 év legnagyobb visszaesését könyvelhetik el, lemaradva az olyan riválisoktól, mint a Burberry Group Pic, egy olyan évben, ami a divatkereskedők számára egyébként is rosszul alakult.
Daniel Grieder vezérigazgató először az év közepén adott ki profitfigyelmeztetést, a borús kilátásokra hivatkozva.
A Bloomberg azt írja, a Hugo Bross prémiummárkát Grieder átalakított az utóbbi időszakban a fiatalabb vásárlókra koncentrálva. A cég júliusban csökkentette a működési nyereség- és értékesítési kilátásait, az európai luxuscégek között pedig az egyik leginkább shortolt részvény lett.
Az S&P Global Market Intelligence legfrissebb adatai szerint a Hugo Boss szabad részvényállományának közel 14 százalékát teszik ki a kölcsönbe adott részvények, ami a short iránti érdeklődésre mutat rá.
Nagy bajban a luxus divatmárka, szorosabbra kell húzniuk a nadrágszíjat
Rontotta éves árbevétel-előrejelzését a Hugo Boss a globális kereslet gyengülése miatt.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Meghalt Chris Rea
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Útra keltek a fuvarozók: elesett a pálya a több ezresre bővülő tüntetés miatt, Lázár tárcája továbbra is értetlenül áll
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek