Hegyi Zoltán ügyvezető igazgató szerint a székesfehérvári beruházás stratégiai háttere mellett a cég útépítő üzletágának történetére, valamint legfőbb értékeire is kitekintett abban az interjúban, amit a Magyar Építők készített vele.

Mint a fehérvári beruházás döntési hátterével kapcsolatosan elmondta, a keverő első nagy feladata az M6 és M8 autópálya 30 kilométeres szakaszán a kopóréteg cseréjéhez szükséges 80 ezer tonna SMA előállítása.

Elmondta azt is: arra számítanak, hogy az MKIF Zrt. beruházásában az M1-es autópálya hamarosan induló szélesítése extrém aszfaltkapacitási igényeket generál, legyen bárki is a kivitelező, a projektben pedig elengedhetetlen egy átgondolt aszfaltgyártási és szállítási logisztika kialakítása annak gazdaságos és jól ütemezhető kivitelezéséhez.

Hegyi Zoltán az interjúban azt is megjegyezte, ha munkalehetőséghez jutnak a projektben, vagy más nagy volumenű munkában, akkor a fehérvári keverő áttelepítése könnyen megoldható lehet műszakilag.

Az ügyvezető igazgató a lépés hátterét úgy összegezte: függetlenül a gazdaság helyzetétől a cég a saját stratégiájára alapoz a döntéseinél.

Szerinte ugyanis nem lehet félve, rettegve céget vezeti, az új technológiák megismerése és bevezetése, valamint a gépek karbantartása és megújítása pedig nehéz piaci körülmények között is elengedhetetlen, a külső megjelenés pedig meglátása szerint fontos pozitív üzenet a piacnak.

Ezermilliárdokból bővítik a hazai úthálózatot

Tízéves útfejlesztési programot kezd meg a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Az MKIF 35 évre kapta meg az államtól a gyorsforgalmi úthálózat nagy részének üzemeltetési jogát. A vállalat 4000 milliárd forintból szeretné renoválni és bővíteni a hazai utakat.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.