Az élelmiszer-pazarlás csökkentésére létrehozott magyar fejlesztésű internetes platformot vezetett be a romániai piacra két fiatal kolozsvári vállalkozó - írta a Maszol.
Tankó Attila és Rareș Hărșan 2021 júliusában indította útjára a Munch szolgáltatásait Kolozsváron, majd augusztusban Marosvásárhelyen is. A Munch egy portál, ami olyan vendéglátóipari egységek és élelmiszert forgalmazó boltok ajánlatait gyűjti egybe, melyek a nyitva tartás végéhez közeledve, lejáró szavatosságú termékeiket kedvezményes áron kínálják a vásárlóknak
„A célunk az élelmiszer pazarlás csökkentése. Mostanáig körülbelül háromezer Munch-csomagot sikerült eladni, tehát háromezer rendelésünk volt. Egy csomagban több termék is lehet” – nyilatkozta a Ziarul Financiar gazdasági napilapnak Tankó Attila. A Munch jelenleg 40 étteremmel, pékséggel és bolttal működik együtt. Ezek az eredeti árnál 30-40 százalékkal olcsóbban kínálják lejárófélben levő termékeiket.
A Munchot négy magyarországi vállalkozó – Perepelica Kirill, Wettstein Albert, Zwecker Bence, Zsoldos Botond - fejlesztette ki. Jelenleg csak Magyarországon és Romániában működik, de a közeljövőben bevezetik Szlovákiába is. A Munch hazai működtetőinek nagy tervei vannak: az év végéig szeretnének egymillió csomagot értékesíteni.Legolvasottabb
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Áder János: Abban biztos vagyok, hogy ez rossz irány Magyarországon
Őrjöngenek a sógorok: elsöprő többség utasítja el Amerika javaslatát
Békecsúcs Berlinben: döntő szakaszába lépett a többoldalú ukrajnai tárgyalás
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”