A közbeszerzési eljárás eredményét az ajánlatkérő Magyar Nemzeti Bank tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
A nyertes cég feladatai a következők:
- a „Növekedési Hitelprogram Hajrá!” kampánykommunikációs feladatainak ellátása,
- az „Azonnali Fizetés szeptemberi kampány” kampánykommunikációs feladatainak ellátása,
- a Minősített Fogyasztóbarát termékek brandjének aktív kommunikációja,
- a jegybank Fenntarthatóság és GreenBanking koncepciójához kapcsolódó kampánykommunikációs feladatainak ellátása,
- pénzügyi tudatosságnövelés - Pénzügyi tudástár kialakítása,
- az MNB egyéb kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok ellátása.
A nyertessel október 4-én kötött szerződést az MNB.
A Céginfo.hu adatai szerint a nyertes cég a Dry Delta Kft.-n keresztül Száraz István volt Vs.hu és Origo-tulajdonos kezében van (a lapok mögött álló cég előbb Matolcsy György fiához, Matolcsy Ádámhoz került, majd a Fidesz-közeli KESMA alapítványhoz).
Indult még a 3 milliárd forintos keretösszegű tenderen a Synestesia Kft. is.
A Napi.hu 2019 októberében írt arról, hogy a Frank Digital Kft. nyerte z MNB 1 milliárd 950 millió forintos keretösszegű kommunikációs tenderét. Az első közbeszerzési felhívást a Közbeszerzési Döntőbizottság megsemmisítette, a második eljárás lett eredményes.
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Itt az újabb balatoni jégpálya
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt