Sem új járművekre, sem pedig pályafejlesztésre nem költ annyit az Építési és Közlekedési Minisztérium, mint a saját tulajdonú, vadonatúj 15 emeletes MÁV-irodaházra a Kopaszi-gátnál – írja Facebook-posztjában Vitézy Dávid frakcióvezető.
Mint írja, az állami irodaházak 255 milliárd forintba kerülnek, miközben a vasútfejlesztésre 20 milliárd forintot szán a kormány a jövő évi központi költségvetésből. Az építkezés a képviselő szerint már nagy erőkkel zajlik a Budafoki út és a Dombóvári út sarkánál.
A Forbes emlékeztet, hogy több korábbi lapértesülés szerint is a MÁV-Volán csoport új székháza a Mol-torony mellett épül fel, ahogyan a Nemzeti Választási Iroda, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, valamint az Állami Számvevőszék is.
A BudaParttal már szerződést is köthettek az intézmények, az épületek terveit ugyanis a beköltöző állami cégek előzetes igényeihez igazítják.
Statikai problémák miatt lebontják a Körszállót
Budapest ikonikus szállodájában a térelosztó falak áthelyezése miatt van szükség a teljes átépítésre, de a körforma az újjáépítés után is megmarad.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Útra keltek a fuvarozók: elesett a pálya a több ezresre bővülő tüntetés miatt, Lázár tárcája továbbra is értetlenül áll
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Meghalt Chris Rea
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek