A lap a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) honlapján közzétett adatokat ismertetve arról ír, hogy öt különböző autótípust igényeltek.
Nyolcszáz millió forint keretösszegig 2,65 méter tengelytáv alatti, félmilliárd forintig efelett a "közép 5. kategóriába" tartozó gépjárműveket vártak, szintén félmilliárdot ígértek a "közép 6." kategóriásokra, 200 milliót 2. kategóriás egyterűekre és félmilliárdot 3. kategóriás kishaszongépjárművekre. (Új e-töltőállomásokat építettek Budapesten.)
Az első pályázatot a Porsche Hungária nyerte meg, darabonként nettó 9,5 millióval. A teljes keretbe ebből 84 elektromos autó fér be. Szakértők szerint az autókereskedő Volkswagen e-Golfot ajánl.
A második típust a Pappas Auto szállíthatja, darabonként 10,7 millióért. A piac szerint a Pappas egy Mercedes-Benz B-osztályos járművet kínál - írja az MTI.
A fennmaradó három kiírást a Gablini hozta el. Gablini Gábor cégtulajdonos felhívta a lap figyelmét arra, hogy a kiírás csak egy keret, amely az adott típusú e-gépkocsikra két év alatt legfeljebb elkölthető állami összeget rögzíti.
Legolvasottabb
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Orbán Viktor vörös vonalat húzott az EU-nak: "Ez nyílt hadüzenet lenne"
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Még nincs vége a Lázár–Strabag-ütközetnek, újabb kemény lépést tett a minisztérium
Nem is gondolná, hogy töltenek a magyarok
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy