Megszűnik a Tchibo kávé és már el is tűnt a boltokból. Ugyanis az idén százéves Eduscho brand alá helyezik a Tchibo Family termékét, melyet mostantól Eduscho Family néven vásárolhatnak meg a fogyasztók.
Az EduScho az alapító ( Eduard Schopf) nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo.
A cégnek erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik. Az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza – írja a Mindmegette.
A csomagolás megújul, azonban a darált kávé receptúráján nem változtatnak.
Rákaptunk a kapszulás kávéra
Bár nő a kedvenc koffeines italunk ára, mégis egyre többet fogyasztunk belőle.Erről itt olvashat bővebbenLegolvasottabb
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére