A Lidl ötlete nem egyedülálló, nagy áruházláncok - közte a Tesco is - gyakran ígérnek be közösségi fejlesztéseket Nagy-Britanniában azért, hogy ezzel próbálják lekenyerezni a döntéshozókat új boltjaik engedélyezéséhez - olvasható a portál cikklében. A Lidl például már 335 lakás épített Nagy-Britanniában 2008 óta. A cég, saját filozófiájához hűen, a megfizethető lakásokra koncentrál inkább, mintsem a luxuskategóriára.
Elméletben ez a megoldás mindenkinek megéri: a láncok új boltokat nyithatnak, cserébe a településeken új otthonok és közösségi terek létesülhetnek.
További részletek itt.
Fotó: Napi.hu/Szabó Dániel
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Újabb könnyítés érkezett az év végére, már így is fizethet
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama