A leendő Audi F1-csapat és a Revolut, a több mint 60 millió ügyféllel rendelkező globális vezető fintech-szolgáltató egyesíti erőit egy mérföldkőnek számító megállapodással, amelynek értelmében a Revolut a 2026-os FIA Forma-1-es bajnoki szezontól kezdve a csapat névadó partnere lesz.

A partnerség két prémium márkát egyesít, amelyek közös célja a konvenciók megkérdőjelezése és a folyamatos innováció előmozdítása – mind a motorsportban, mind a globális pénzügyekben. Az együttműködés központi eleme, hogy új módokat kínáljon a rajongók számára a sporttal való kapcsolódásra a versenyhétvégék során, egyedi élményeket nyújtva a motorsport rajongók új generációja számára, valamint exkluzív előnyöket a Revolut ügyfeleinek.

„Gyorsan haladunk a 100 millió ügyfél felé, és felejthetetlen élményekkel hozzuk be őket a Forma-1-be a sportág kulcsfontosságú időszakában. Ahogy a Revolut továbbra is kihívást intéz a globális pénzügyi szektorban a status quo ellen, a leendő Audi F1 csapat ugyanezt fogja tenni a motorsportban is. A közös szemlélet, a globális ambíciók és a fejlődés iránti fáradhatatlan törekvés révén ez a partnerség meghatározza majd, hogy mi a lehetséges a Forma-1-ben” – mondta Nik Storonsky, a Revolut vezérigazgatója.

Zökkenőmentes fizetési élmény, innováció a sportban is

Emellett a Revolut Business széleskörűen integrálódik a csapat pénzügyi műveleteibe. A szurkolók is élvezhetik a közvetlen előnyöket, mivel a Revolut zökkenőmentes fizetési megoldásokat kínál majd a csapat merchandise termékeihez, biztosítva a prémium és intuitív vásárlási élményt.

Jonathan Wheatley, a leendő Audi F1-csapat vezetője hangsúlyozta, a Revoluttal egy igazi partnerre találtunk, aki osztja az innováció és a szüntelen ambíció iránti alapvető ethoszunkat. Mint mondta, ez több, mint egy márkaillesztés; ez egy stratégiai szövetség, amely a motorsport konvencióinak megkérdőjelezésére jött létre.

„Az Audi egyértelmű céllal lép be a Formula–1 világába: technológiailag releváns és gazdaságilag fenntartható beruházásként kívánjuk használni ezt a platformot az Audi márka jövőjébe. Hiszünk projektünk sikerében, amelyet realista hozzáállással és a folyamatos fejlődés szellemiségével közelítünk meg. A Revolutban olyan partnert találtunk, amely osztja ezt a hozzáállást és ambíciót” – mondta Gernot Döllner, az AUDI AG vezérigazgatója és a Sauber Motorsport AG igazgatósági elnöke.

Mintegy 820 millió rajongójával és 1,6 milliárd tévénézőjével 2024-ben a Formula-1 a világ legnépszerűbb sporteseménye.