Hétfőtől olcsóbban érhetőek el egyes csokoládék a Lidl üzleteiben: a vállalat ugyanis 20 százalékkal, tartósan csökkenti saját márkás, 100 grammos Fin Carré csokoládéinak árát.
A lépés célja, hogy a vásárlók a közelgő ünnepi időszakban is kedvező áron juthassanak minőségi termékekhez, melyek szinte mindegyike Fairtrade minősítésű.
Népszerű a csokoládé az európai vásárlók körében: a világ csokoládékínálatának közel felét, 45 százalékát fogyasztják el a kontinensen. Sok európai pedig a csokoládét olyan mindennapi luxusnak tekinti, amelyről nem szívesen mondana le a Centre for the Promotion of Imports (CBI), holland kormányzati ügynökség adatai szerint. Az európaiak ráadásul az évi átlagos 0,9 kg csokoládénál jóval többet fogyasztanak.
A csokoládé az egyik legkedveltebb édesség hazánkban is: az Impetus Research étTend 2025-ös kutatása szerint
Magyarországon legalább hetente egyszer a lakosság 37 százaléka fogyaszt táblás csokoládét
és mindössze a megkérdezettek 8 százaléka mondta azt, hogy soha nem eszik ilyet. A kutatásból az is kiderül, hogy hetente átlagosan 4,6 alkalommal esznek valamilyen csokoládét a magyarok,
A 100 grammos Fin Carré csokoládék ára tehát október 27-től 20 százalékkal csökken: a klasszikus 100 grammos tej- és étcsokoládék ára például 599 forintról 479 forintra, míg a prémium, magas kakaótartalmú változatok 999 forintról 799 forintra mérséklődnek. Az ünnepi időszak közeledtével ez különösen jó hír azoknak, akik Halloweenkor, Mikuláskor vagy karácsonykor szívesen ajándékoznak édességet – vagy egyszerűen csak élvezik a mindennapok apró örömeit egy kocka csokoládé formájában. A Lidl Fin Carré termékeinek döntő többsége ráadásul Fairtrade minősítéssel rendelkezik, amely jobb munka- és életkörülményeket biztosít a kistermelők és a dolgozók számára Afrikában, Ázsiában és Latin-Amerikában. Így a vásárlók a fenntartható és méltányos kakaótermesztés támogatásáért is tehetnek.
„Etikus és felelős vállalatként fontosnak tartjuk, hogy a kiváló minőség mellett mindig a lehető legjobb árat biztosítsuk a vásárlóinknak, ezért idén a rendszeres akcióink mellett olyan mindennapi élelmiszerek árát csökkentettük tartósan mint a tej, a paradicsom, vagy legutóbb október elején a narancslé. Az ünnepi időszak közeledtével egyre többen keresik a különböző csokoládékat is, így a tartós árcsökkentéssel azt szeretnénk elérni, hogy a minőségi csokoládé mindenki számára elérhető maradjon” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl beszerzési igazgatója.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Ha ilyen sms-t kap, azonnal törölje, mert nagy bajba kerülhet
Ezekben a kerületekben szórják ki a minilakásokat a fővárosi ingatlanpiacon
A kormány szerint háború lesz, ha a bankok az emberekre hárítják a megduplázott bankadót
Kilőttek egy LNG-hajót az oroszok a Dunán - videó
Erdogan is megszólalt, miután az édesapa sem élte túl az isztambuli tragédiát
Kiválasztották az ország karácsonyfáját, a Nyírségből érkezik Budapestre
Hatalmas bejelentést tett a Wizz Air, szintet lép a légitársaság
Terrorkockázat miatt változik a karácsonyi vásárok biztonsági előírása
Nincs bajban a Wizz Air – vagy mégis? Nagy fordulatról beszélnek, de maradt kérdőjel