Az E.ON Hungária Csoport összehangolja hálózati ügyfélkiszolgáló rendszereit és folyamatait, ennek részeként az ELMŰ Hálózati Kft. háttérrendszere 2025. július 10-től beépül az E.ON meglévő informatikai rendszerébe – írta felhasználóinak az E.ON.

Az informatikai átállás előreláthatólag

2025. június 20. és július 10. között zajlik és első sorban az ELMŰ Hálózati Kft. területén, azaz a Budapesten és Pest vármegye legnagyobb részén élő ügyfeleket érinti.

A villamosenergia-ellátás minden ügyfelünk számára továbbra is folyamatosan biztosított.

Ebben az időszakban az elszámoló számla alapját képező éves leolvasási adatok, valamint az okosmérővel rendelkezők június havi elszámoláshoz szükséges adatai az átállás miatt csak később fognak megérkezni rendszerünkbe

– hívja fel a figyelmet az E.ON.

Hozzáteszik, hogy akiknek az éves leolvasási – okosmérő esetén a havi elszámolási – időszaka az informatikai átállással egybeesik, előfordulhat, hogy a számlát a tervezetthez képest akár 3 héttel később fogja megkapni.

Ez azt jelenti, hogy

az elszámolószámla és a következő havi számla befizetése közel eshet egymáshoz, és esetlegesen befizetésük megterhelő lehet, ezért a két, közeli időpontban érkező számlánál el lehet tekinteni a feltüntetett fizetési határidőtől, elegendő azokat szeptember 15-ig rendezni. 

A kamatmentes halasztott fizetést automatikusan biztosítják, nem szükséges azt külön igényelni – teszi hozzá a cég.

Amennyiben még így is nehézséget okoz valakinek a számlák befizetése, kamatmentes részletfizetést telefonon vagy személyes ügyfélszolgálaton igényelhet.

Az egyetemes szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés az MVM Nextnél zavartalanul működik, ugyanakkor egyes esetekben az informatikai átállás miatt hosszabb átfutási időre lehet számítani. Műszaki ügyekben továbbra is a területileg illetékes elosztóhoz tud fordulni.