Cecilia Perez és Bianca Reed oldalnevekkel próbálkoznak a csalók megtéveszteni az OTP Bank ügyfeleit hirdetéseken keresztül – tudta meg a Napi.hu. Első ránézésére eredetinek tűnik a hirdetés, azonban jobban megfigyelve észre lehet venni apró hibákat.

A profilkép természetesen mindkettőnél az OTP logója, ahogy az az eredeti banknál is van, a név azonban még csak nem is hasonlít a bank megnevezésére.
A hirdetés kattintható linket tartalmaz, amelyek egy ngjulie.com végződésű oldalra irányítják a fogyasztókat, ahol banki adatokat próbálnak meg kicsalni.
A „vegyen részt egy felmérésben”, illetve „kitölteni egy kérdőívet” gombok szintén nyelvtanilag pontatlanok – ez is óva intő jel lehet.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Kiderült, miért ilyen drágák az élelmiszerek: a számok egy sokkoló valóságra mutatnak rá
Fertőzött ukrán hús kerülhetett a piacra: kongatják a vészharangot a szakértők
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak