November közepéig 4 millióan töltötték le a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) applikációját, a BudapestGO-t – közölte szombaton a vállalat az MTI-vel. Azt írták, hónapról hónapra többen vannak a rendszeres felhasználók is:
jelenleg 1,6 millió az applikációba regisztráltak száma, és már minden harmadik BKK-bérletet digitálisan vásárolnak.
Közölték azt is, hogy a múlt hónapban 140 ezer bérlet fogyott a BudapestGO-n keresztül; már minden harmadik bérletet digitálisan használnak az ügyfelek, a rendszeres bérletvásárlók között pedig kimagasló a felsőoktatási bérletek digitális aránya: a hallgatók 40 százaléka a mobilján tartja a BKK-bérletét.
Hozzátették, hogy a vonaljegy a legnépszerűbb applikációban vásárolt termék, amiből októberben 560 ezer fogyott, míg 30 vagy 90 perces időalapú jegyből 102 ezret vásároltak a múlt hónapban és ez 15 százalékos emelkedést jelent a nyári időszakhoz képest.
Kitértek arra is, hogy a Budapest 150. születésnapján elérhető szüliNAPI jegyből több mint 30 ezer kelt el.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
„Ha most engedünk Putyinnak, holnap máshol tör ki a háború” – kemény üzenetet küldött az EU főképviselője
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz