A Financial Times kampányfinanszírozási bejelentések alapján készült elemzése szerint az elnökválasztási verseny során az összes kiadás nagyjából felét a reklámokra és a médiára fordították. Ennek nagy részét arra a hét ingadozó államra pazarolták, amelyek valószínűleg eldöntik a választásokat.
Csak Pennsylvania államban több mint 400 millió dollárt költöttek el, ahol 19 elektori kollégiumi szavazatot lehet elfoglalni – ez több, mint a 43 nem-ingadozó államban összesen elköltött 358 millió dollár.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Brutális, hogy mi megy az osztrák határon a logisztikában
Magyar Péter: Kiállunk a fuvarozók mellett, elfogadhatatlan a brutális díjemelés
Eltörölnék a Brexitet a munkáspártiak
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek
Hódít a magyarellenesség? Annyi a támogatójuk, hogy lazán tarolnának a román szélsőségesek, élükön Georgescuval