A Financial Times kampányfinanszírozási bejelentések alapján készült elemzése szerint az elnökválasztási verseny során az összes kiadás nagyjából felét a reklámokra és a médiára fordították. Ennek nagy részét arra a hét ingadozó államra pazarolták, amelyek valószínűleg eldöntik a választásokat.
Csak Pennsylvania államban több mint 400 millió dollárt költöttek el, ahol 19 elektori kollégiumi szavazatot lehet elfoglalni – ez több, mint a 43 nem-ingadozó államban összesen elköltött 358 millió dollár.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Egy ember győzheti le választáson Zelenszkijt, ő az
Ez vár a nyugdíjasokra jövőre
Jóváhagyták, jöhet a fogyókúrás pirula
Lázár János: Elfogadhatatlan, hogy egy főúttal átszelt kisvárosban lakó kárán akarjon spórolni egy kamionos
Nordmann-láz: ezért kerül egyre többe a karácsonyfa
Meglepő számok jöttek ki: a kártyaadatok árulták el, hogy mennyi borravalót adunk
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok
Megvan az ítélet: fél évszázadnyi börtönt kapott az iskolai késelő
Nagy a baj, válságban a közkedvelt fürdő