A Financial Times kampányfinanszírozási bejelentések alapján készült elemzése szerint az elnökválasztási verseny során az összes kiadás nagyjából felét a reklámokra és a médiára fordították. Ennek nagy részét arra a hét ingadozó államra pazarolták, amelyek valószínűleg eldöntik a választásokat.
Csak Pennsylvania államban több mint 400 millió dollárt költöttek el, ahol 19 elektori kollégiumi szavazatot lehet elfoglalni – ez több, mint a 43 nem-ingadozó államban összesen elköltött 358 millió dollár.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott
Orbán Viktor beszólt Brüsszelnek és a Tisza Pártnak is: elsöprő győzelmet ígér
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Nemcsak szórakoztatnak, milliárdokat mozgatnak a társasjátékok
Kutatás van, de pénz lesz belőle? Magyarország a kritikus ponthoz ért