Az autóipar jelenlegi kiszámíthatatlan és hullámzó időszaka miatt minden autógyártó érzi, hogy új irányra van szükség. Ám ezt az új utat mindenki máshogy képzeli el.  A BMW például a Minin keresztül egy újfajta értékesítési módszerrel kísérletezik, amit hamarosan az anyacég is átvesz – írja a Totalcar.

A megszokott metódus már ismerős mindenkinek: a kereskedők egy bizonyos összegért megvásárolják az autókat a gyártótól, majd némi árréssel így árulják őket a jövőbeli tulajdonosoknak.

A Mininél sikerrel járt ügynökségi modell azonban megcsavarja ezt a módszert.

Itt a kereskedők csak amolyan közvetítő szerepet töltenek be az autógyártó és a vevők között. Nem vásárolják meg a gyártótól az eladásra kínált autókat, csupán fix összegű jutalék fejében értékesítik őket. Ez azt jelenti, hogy a vevők közvetlenül a gyártótól vásárolnak.

A BMW kereskedelmi vezetője szerint extra pozitívak a visszajelzések, és biztosak a módszer hatékonyságában.

Az átállás várhatóan jövőre kezdődik, de pontos dátumot még nem tudunk. Eleinte 2026 legelejét tervezte a BMW de azóta kissé lazítottak az ütemterven. További részletekre később számíthatunk.

Teljesen megújul a BMW logó, rá sem ismerni

A BMW frissítette ikonikus emblémáját, eltűnt a króm, finomabb lett a betűtípus, letisztultabb lett az összkép, ez azonban nem csak esztétikai frissítés, hanem stratégiai lépés a digitalizáció és a fenntarthatóság felé is.Bővebben>>>