Magyarországon az első típusok 2004-ben jelentek meg Budapesten, a BKV-nál, ahol három év alatt 150 darab került forgalomba. A járműveket kifejezetten a budapesti igények szerint alakították ki, de a szállítási évtől függően különböznek a felszereltségükben. A buszt az elmúlt években felújították, és sötétkék–szürkéről kékre fényezték át.
A közel 20 éves BKV-s Volvókból most négy darab ment Szegedre. Az SZKT szerint a járművek a trolibusz- és villamospótlások alkalmával kaphatnak szerepet az SZKT ma használt buszai helyett – írja a szegeder.
A típus egyébként Szegeden nem ismeretlen, 2006-ban nyolc darab hasonlót vett újonnan a Tisza Volán, ebből mára kettő maradt a városban.
Megérkezik a 21. századba a BKK
Zöld fokozatra kapcsol a Fővárosi Önkormányzat és a BKK, az újonnan kiírt közbeszerzésekben már teljesen elektromos meghajtású járműveket várnak. Bővebben >>>
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Magyarországon nem jó betegnek lenni: riasztó adatok az egészségügyről