A közlemény szerint az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltők száma. Havonta 4 millió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők – közölte a Budapesti Közlekedési Központ.
A vállalat szerint az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya.
Hozzátették: nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Patthelyzet: százezreket érint, de még mindig nincs dátuma a petesejt-donáció elindulásának
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Idegesítő problémát orvosolna a kormány: új szabályok jönnek az EESZT időpontfoglalásban
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól