Egyelőre a morális és a szociális szempontok kerülnek fókuszba a pénz helyett a Z-generációnál a munkaerőpiacon, a lapunknak nyila ...
Az elmúlt évek történései a munkavégzésben, például a home office elterjedése és a technológiai fejlődés elmosta a határokat a mun ...
Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyaszt ...
A Deloitte friss kutatása szerint az elmúlt három évben a megélhetési nehézségek jelentették a legnagyobb problémát az Y és a Z generáció számára.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz Y- és Z-generációs alkalmazottak túlnyomó többsége egyáltalán nem veszi ki a fizetett szabadnapjait. Azonban ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy nem vakációznak. Csupán nem mondják el senkinek.
Szerző(k): Zádori BenceHalljuk, látjuk, mondjuk – ez volt a mottója az Economx hétfői nagyszabású üzleti konferenciájának, ahol szemben a három majom elvével, semmi nem maradt titok az elhangzottakból, lapunk is percről percre tudósított. Összegyűjtöttük a legfontosabb pillanatokat.
Szerző(k): Zádori BenceMiből tevődnek össze az úgynevezett daytime bulik előnyei, miben mások ezek, mint az éjszakai partik, és hogyan reagálnak erre a társadalom különböző generációi?
Szerző(k): Horváth Tibor