vásárló

05.
19.
12:25
Kiakadtak a netezők a Guccira: nem vízálló a méregdrága esernyő

Kiakadtak a netezők a Guccira: nem vízálló a méregdrága esernyő

Nem vízálló az Adidas és a Gucci 990 eurós esernyője, amely a divatrajongók széles körében most nagy felháborodást váltott ki Kínában.

Szerző(k): Tér Diána
05.
10.
08:41
Mennyivel drágulnak valójában az élelmiszerek? Itt a válasz

Mennyivel drágulnak valójában az élelmiszerek? Itt a válasz

A KSH adatánál jóval nagyobb élelmiszerár-növekedést tapasztaltak a Telex sajtómunkásai, akik felmérték ugyanannak a vásárlói kosárnak az árát december közepén és május elején. Egy olyan termék volt, aminek csökkent az ára.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
05.
11:08
Esély sincs a megfizethető élelmiszerárakra

Esély sincs a megfizethető élelmiszerárakra

Nincs még vége a drágulásnak, mivel az élelmiszeripar egyre nagyobb számlát nyújt be a boltoknak, márciusban már negyedével nőttek az átadási árak. Ez alól persze az árstopos termékkör sem kivétel. Ezért védi a vásárlót az árstop, aminek viszont egyszer vége lesz, és akkor el lehet felejteni az októberi árcédulát.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
26.
06:00
A kkv-k számára egyelőre reménytelen útvesztő az e-kereskedelem

A kkv-k számára egyelőre reménytelen útvesztő az e-kereskedelem

Az online ügyintézésnél és vásárlásnál az idő és az egyszerűség a döntő, és ezeket egyelőre kevés kisebb cég tudja biztosítani. Ha a folyamat bonyolult vagy sok időt vesz igénybe, egyetlen kattintással megszakadhat, az adatok elemzése nélkül pedig a vállalkozás még csak azt sem fogja tudni, miért. Elmúltak tehát azok az idők, amikor egy kkv a garázsban barkácsolt rendszerrel is sikeres tudott lenni az online piactereken, nekik is szükségük van olyan ügyfélszolgálati technológiára, ami végig látja, segíti és elemzi a vásárló igényeit és választásait, hogy a vásárlás befejezett legyen és a vevők máskor is visszatérjenek.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
13.
11:35
Nehéz évek jönnek a boltos világban: kevesebb akció, növekvő áruhiány

Nehéz évek jönnek a boltos világban: kevesebb akció, növekvő áruhiány

Fel lehet készülni a legrosszabbra: kevesebb lesz az akció is, de egyre több a hiányzó áru. Az elmúlt öt esztendő alatt tizedével csökkent az iparcikkes boltok száma. A járványkorlátozások után a háborús következmények húzzák vissza az iparcikkes piacot. Magyarországon is helyezkedhetnek a háború miatt az ukrán-orosz piacokon bezárt márkák. Mindeközben a magyar webáruházak is befékeztek.

Szerző(k): Molnár Csaba
03.
31.
08:00
Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók a borválasztás során, a keresletet tekintve pedig ma már gyakrabban válogatnak a magasabb minőségű borok közül, nem csak az ünnepek idején – tudta meg a Napi.hu Tőzsér Judittól, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjétől. Az áruházlánc polcain elérhető borok sokszínűsége, sokfélesége eredményeként a borfogyasztás széles célcsoportok számára vonzó, mindenki megtalálja az alkalomhoz és ízléséhez illőt. Nem utolsó sorban ennek köszönhető, hogy a Lidl újabb rekordot döntött a borértékesítés terén 2021-ben, és tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
03.
12:28
Ki nyeri az Aldi-Lidl csatát külföldön és Magyarországon?

Ki nyeri az Aldi-Lidl csatát külföldön és Magyarországon?

Nagy-Britanniában az infláció a két nagy német diszkontlánchoz, az Aldihoz és a Lidlhez tereli a vásárlókat, mivel több tíz ezer forinttal növelte a háztartások éves élelmiszer-kiadásait. Az Aldi-Lidl versenyét más nyerte ott, mint Magyarországon.

Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony Csaba
02.
03.
08:47
Magyar zöldséget-gyümölcsöt vesz a magyar, ha fel tudja ismerni

Magyar zöldséget-gyümölcsöt vesz a magyar, ha fel tudja ismerni

A magyarok többsége hajlandó többet fizetni a hazai zöldségért és gyümölcsért és úgy érzi, hogy ezeknek jobb az ízük, a dolog szépséghibája, hogy 40 százalékuk nem tudja származási helye alapján megkülönböztetni a termékeket.

Szerző(k): Komócsin Sándor
12.
21.
12:36
Akár fizetési meghagyást is küldhet a vevő, ha gond van a termékkel

Akár fizetési meghagyást is küldhet a vevő, ha gond van a termékkel

Sokan nincsenek tisztában azzal, milyen jogok illetik meg őket az internetes rendelés során, és mit tehetnek, ha nem elégedettek a kifizetett termékkel – derül ki a Magyar Országos Közjegyzői Kamara online felméréséből.

Szerző(k): Tér Diána
12.
20.
19:14
Bevásárlókocsik: óriási trükköt használhatnak ki a boltok

Bevásárlókocsik: óriási trükköt használhatnak ki a boltok

Pusztán a bevásárlókocsik fogantyújának átalakításával 25 százalékos forgalomnövekedést lehet elérni – állítják londoni és innsbrucki kutatók.

Szerző(k): K. Kiss Gergely