Júniusban lényegében minden harmadik repülőgép késett 30 percet, amelyik Ferihegyről indult. A jelenség mögött több kiküszöbölhetetlen probléma áll, és nagyon úgy tűnik, hogy a szezon végéig nem igazán fog a helyzet változni.
Szerző(k): Zádori BenceA Budapest Airport számára az átirányítások várhatóan napi 3-4 plusz járat kezelését jelenthetik, így jelen helyzetben a budapesti légikikötő utasforgalma a napi 55 ezer főt is meghaladhatja.
Szerző(k): Horváth TiborA Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség szerint az idei évben vártnál magasabb, több mint 30 milliárd dolláros profittal számolhatnak a légiközlekedési ágazat szereplői.
Szerző(k): Gulyas ÁbelNehéz helyzetbe kerültek a repülős cégek, minden áron nem akarunk már utazgatni.
Szerző(k): Kiffer AnnaBár a Budapest Airport csaknem 15 milliós utasforgalma 2030-ra elérheti a 20 millió főt, a logisztikai szakértő szerint Ferihegy megvásárlásával az áruforgalmi kiszolgálásban ennél lényegesen nagyobb potenciál van. A cargo-üzletágban ugyanis a tavalyi 200 ezer tonnás rekorderedmény célzott beruházásokkal milliós nagyságrendig fejleszthető. Kulcsszerepet kaphat a kínai kapcsolat: Budapest lehet a légihíd a Távol-Kelet felé.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsA Debrecen 2030 program részeként a város repterének a komplex felújítását tervezik. Az állami támogatásból megvalósuló projekt keretében új kifutópálya, utasterminál és general aviation épül majd. A Debrecen Airport Kft. vezetői a felújítást után évi 2-3 millió utasra számítanak.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA Wizz Air a tavalyi rekordmértékű utasszámot követően tovább bővíti hálózatát. Az Airbus A321neo repülőgépek repüléstechnológiai megoldásai jelentős környezetvédelmi előnyöket kínálnak.
Szerző(k): Horváth TiborA Tihany fedélzetén még a kapitányfülkébe is bejutott laptársunk munkatársa. Ki sem akart szállni a járműből.
Szerző(k): EconomxA félelmetes látványnak már az okát is tudjuk.
Szerző(k): Sánta András