A bírói gyakorlat egyértelmű: az elektromos roller gépi meghajtású járműnek minősül, így azzal is elkövethető az ittas járművezetés – közölte a Fővárosi Ítélőtábla büntető kollégiumának vezetője a táblabíróság keddi médiaklubjában.
Szerző(k): L. K.A spanyol főváros polgármesteri hivatala annyira felháborodott az e-rollerek okozta kaotikus parkolás és a veszélyes vezetés miatt, hogy az üzemeltetőinek október 25-ig el kell távolítaniuk minden mobileszközüket Madrid utcáiról.
Szerző(k): L. K.A legfőbb ok: nem adjuk meg az elsőbbséget.
Szerző(k): T. E.Madrid a jövő hónaptól kezdve kitiltja a megosztott elektromos rollereket a városból, ezzel csatlakozva Párizshoz, ahol zsúfoltságra hivatkozva szintén kiszorították a rollereket.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraJúlius közepe óta kell biztosítást kötni a mikromobilitási eszközökre.
Szerző(k): G. É.Általános városi közlekedési eszközzé válik a magán és a közösségi elektromos roller, a fővárosban különösen a belvárosi közlekedésben, vidéken pedig az éjszaki hazajutásban népszerű.
Szerző(k): G. É.2025 március 31-én megváltozik az autósok, a biciklisek, az e-rolleresek és a gyalogosok élete, hiszen jön az újragondolt közlekedési szabályrendszer. Az Economx videocastjában annak jártunk utána, hogy mire számíthatunk.
Szerző(k): Faragó JankaA bérelt elektromos rollerek jelenleg a világ legmegosztóbb közlekedési módjai közé tartoznak. A mikromobilitási gépeket gyakran dicsérik, mint hatékony és fenntartható közlekedési módot, jelenlétük azonban megköveteli a szabályozást, köszönhetően a megnövekedett baleseteknek és annak, hogy sokszor káoszt okoznak a járdákon és az utcákon.
Szerző(k): L. K.Kötelező sisakviselésre, az elektromos rollerek jogosítványhoz kötésére és a buszsávok kerékpáros használatára tettek többek között módosítási javaslatokat a legutóbbi KRESZ-háttérbeszélgetésen. Összefoglalónkból kiderül, hogyan vélekedik minderről a Magyar Kerékpárosklub elnöke.
Szerző(k): Balatoni Lilla