Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
Szerző(k): MTIKiderült, mennyi költött reklámra tavaly év végén a Nemzeti Kommunikációs Hivatal. Több mint hárommilliárd forint összértékben jutott munkákhoz a Network 360 Kft.
Szerző(k): Economx\"Igényt tartanak\" a kormányoldalon a rendkívül népszerű Class FM frekvenciájára - tudta meg a Népszabadság egy az ügyhöz közel álló forrástól, csak az a bökkenő, hogy a rádióadó jelenleg Simicska Lajos médiabirodalmához tartozik. A csata már elkezdődött a felek között.
Szerző(k): EconomxEgy a médiában dolgozó vezető szerint a kormányzat méretes reklámbüdzséjének segítségével egyszerűen megvásárolhatják a sajtóorgánumok hallgatását a 2018-as választások előtt, mi hozzájárulhat a kormánypárt és a miniszterelnök újraválasztásához.
Szerző(k): EconomxA Metropol szerint nem teljesen pontos az, az értesülés, mely szerint a BKV politikai nyomásra szerződést bontana a lappal, pusztán szerződésük lejártáról van szó. A lap ugyanakkor nem nincs kiszolgáltatva a közlekedési vállalatnak - július óta alternatív fővárosi terjesztési rendszert épített fel.
Szerző(k): EconomxElindította a hatósági eljárást a médiatanács az Éden Hotel című műsor miatt \"a megalázott, kiszolgáltatott emberek öncélú, sérelmes bemutatásának tilalma, az emberi méltóság vélhető megsértése miatt és a korhatár-besorolás helyességének ellenőrzésére\" a TV2 médiaszolgáltatójával szemben - tájékoztatta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága szerdán az MTI-t.
Szerző(k): MTIA médiatanács ez évi utolsó ülésén a közönség érdekeinek védelmét és az átlátható piaci viszonyok teljesülését szem előtt tartva számos médiatörvényi előírás megsértése kapcsán hozott határozatot - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI-vel hétfőn.
Szerző(k): MTIElkészült a közmédia és a hírközlési hatóság jövő évi költségvetési terve, eszerint a teljes állami médiaköltségvetés 2015-ben 114,3 milliárd forint lehet. A közmédia közvetlen támogatása 80,5 milliárd forintra nő, ami 3,2 százalékos növekedés az idei 77,9 milliárdos kiadásokhoz képest.
Szerző(k): Papp Zsolt