A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.
Szerző(k): Zádori BenceErről tájékoztatta ügyfeleit a magyar reklámpiac meghatározó kereskedőháza. Az oka a túlkereslet, amit ebben az évben kezelni tud a televíziók reklámidejét értékesítő nemzetközi cég. Konkurense, az RTL Saleshouse már novembertől, 20 százalékkal emeli az árait.
Szerző(k): EconomxNaponta átlagosan majdnem négy órát használja a telefonját a 8-15 éves korosztály - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából a Fabricula kutatócég által készített kutatásból. Az átlagos napi képernyőidő a megkérdezettek körében 9 perc és a közel teljes nap között változott.
Szerző(k): EconomxA hagyományos rádióhallgatás messze a legnépszerűbb; az online formában is rádiót hallgatók aránya stabilan 40 százalék körül mozog. A világjárvány időszaka viszont markáns nyomot hagyott a médiafogyasztási szokásokon.
Szerző(k): Horváth TiborAz NMHH kutatása szerint a középiskolások tévéznek a legkevesebbet, az óvodás és kisiskolás korú gyerekek viszont naponta 3 óránál is hosszabb ideig ülnek a készülék előtt. Este 10 órakor minden negyedik óvodás korú gyemek még nézi a tévét.
Szerző(k): Horváth Tibor