médiafogyasztás

12.
03.
12:26
NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

Az Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság kutatásainak köszönhetően már öt év adatai segítenek abban, hogy képet alkothassunk a magyar lakosság hír- fogyasztásáról és információfogyasztásáról. A NMHH kutatássorozatában igyekszik szétválasztani a szórakoztató és bulvár tartalmakat a közgondolkodást befolyásoló tartalmaktól.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
11.
13:24
Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.

Szerző(k): Zádori Bence
10.
25.
07:52
Reklámpiac: az Atmedia csak januártól emel árat

Reklámpiac: az Atmedia csak januártól emel árat

Erről tájékoztatta ügyfeleit a magyar reklámpiac meghatározó kereskedőháza. Az oka a túlkereslet, amit ebben az évben kezelni tud a televíziók reklámidejét értékesítő nemzetközi cég. Konkurense, az RTL Saleshouse már novembertől, 20 százalékkal emeli az árait.

Szerző(k): Economx
05.
23.
15:11
Lehangoló tény: a gyerekek napi négy óra hosszáig meresztik szemüket a telefon képernyőjére

Lehangoló tény: a gyerekek napi négy óra hosszáig meresztik szemüket a telefon képernyőjére

Naponta átlagosan majdnem négy órát használja a telefonját a 8-15 éves korosztály - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából a Fabricula kutatócég által készített kutatásból. Az átlagos napi képernyőidő a megkérdezettek körében 9 perc és a közel teljes nap között változott.

Szerző(k): Economx
05.
02.
16:03
Maradt helye a nap alatt a rádiózásnak a 21. században is

Maradt helye a nap alatt a rádiózásnak a 21. században is

A hagyományos rádióhallgatás messze a legnépszerűbb; az online formában is rádiót hallgatók aránya stabilan 40 százalék körül mozog. A világjárvány időszaka viszont markáns nyomot hagyott a médiafogyasztási szokásokon.

Szerző(k): Horváth Tibor
03.
22.
11:52
Minden negyedik magyar óvodás tévét néz késő este

Minden negyedik magyar óvodás tévét néz késő este

Az NMHH kutatása szerint a középiskolások tévéznek a legkevesebbet, az óvodás és kisiskolás korú gyerekek viszont naponta 3 óránál is hosszabb ideig ülnek a készülék előtt. Este 10 órakor minden negyedik óvodás korú gyemek még nézi a tévét.

Szerző(k): Horváth Tibor