A jó jelöltélmény és a vállalat pozitív munkaadói hírnevének fenntartása miatt is fontos lenne odafigyelniük a cégeknek a visszajelzésekre.
Szerző(k): Horváth TiborKilencedik alkalommal készítették el a marketingvezetők toplistáját, most először végzett nő az élen, míg a PR-ranglistán már második nekifutásra női szakember hódította meg a csúcsot.
Szerző(k): T. E.Hatalmával visszaélő biztonsági őrökről, megszégyenített nyugdíjas vásárlókról szól az alábbi történet. Olvasóink tapasztalatai alapján utánajártunk, hol van a határ a vagyonőrzés és a vásárlómegtartás között az áruházakban. Az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint maga alatt vágja a fát az a kereskedő, aki minden betérőben tolvajt lát.
Szerző(k): Thurzó KatalinAz egészségügyi szakdolgozóknak tartott kommunikációs tréningeken, képzéseken és műhelyfoglalkozásokon több mint 60 ezer munkavállaló vesz majd részt.
Szerző(k): Horváth TiborEgyre többen követik a csendes felmondás stratégiáját, a cégek pedig ennek nem örülnek. A Corvinus Egyetem kutatói és külföldi kollégáik mérése szerint csökkenti a munkavállalói lojalitást és növeli a „csendes felmondási szándékot” a magyar vállalkozásokban a negatív belső kommunikáció. Ez a cég eredményességét is lerontja – állapították meg és ennek mérésére innovatív skálát is kidolgoztak.
Szerző(k): L. K.A Telegram közlése szerint az őrizetbe vett vezérigazgató mindenben betartotta az uniós jogszabályokat. A cég a helyzet gyors rendezését várja.
Szerző(k): G. É.Kíváncsibbá, nyitottabbá és jobban kommunikálóvá váltak azoknak a befogadó családoknak a gyermekei, akik globális ifjúsági csereprogramokban vettek részt – állapította meg az AFS Nemzetközi Cserediák Program 76 országra kiterjedő felmérése. Az eltérő kultúrák megismerése szélesítette a fiatalok látókörét, érdeklődővé tette őket a különböző kultúrák iránt. Minden második válaszadó szerint az új, másik kultúrából érkezett gyermek gazdagította és kibővítette a családjukat.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA néhány hónapja még Magyar Péter által vezetett Diákhitel Központ újból leszerződött azokkal a vállalkozásokkal, melyeket korábban a Tisza Párt elnöke is élesen bírált.
Szerző(k): Z. B.A kereskedelmi lánc azt állítja, hogy 100 százalékban magyar húst kínál, a versenyhivatal szerint viszont ez nem biztos, hogy igaz. Megszólalt az Aldi is.
Szerző(k): Economx