A tavalyi nagy visszaesés után az idén eladott autói darabszámának jelentős, 11,5 százalékos növelésével, több mint 7 millió autó értékesítését tervezi a világ ötödik legnagyobb autóipari csoportja, a dél-koreai Hyundai Motor és érdekeltsége a Kia Motors - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterA japán SoftBank technológiai csoport tárgyalásokat folytat az amerikai Boston Dynamics robotfejlesztő vállalat eladásáról a dél-koreai Hyundai Motor Co. autógyártó konszernnel a Bloomberg üzleti hírügynökség belső vállalati forrásokra támaszkodó hétfői jelentése szerint.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Hyundai-csoport új vezetője vázolta az új irányokat. Az autógyártáson kívül, például az intelligens városok kialakításában is szerepet vállalna a cég.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz új állami villanyautó-támogatási rendszerhez igazította, azaz csökkentette az árait a Hyundai.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgyre több jóslat lát napvilágot arról, hogy milyen nyomot hagy majd a hétköznapokon a jelenlegi krízis azután is, hogy a koronavírus-járványt sikerül megfékezni és elvileg minden visszatérhet a rendes kerékvágásba. Lapunk annak járt utána, hogy a vírus miként hat a magyar újautó-kereskedelemre rövid és hosszabb távon. Kellenek egyáltalán szalonok a jövőben, vagy elég szervizpontokat fenntartani? Lesz akkora bukás, mint a 2008-as válság után és mennyivel drágultak idén az új autók?
Szerző(k): Szász PéterA használtautó-behozatal enyhe csökkenése és az újautó-piac 15,6 százalékos növekedése ellenére még mindig öregszik a magyar autópark.
Szerző(k): Szász PéterMárcius-április magasságában érkezik a magyarországi szalonokba a Hyundai új miniautója, az i10, amely tavaly az ötödik legnépszerűbb miniautó volt a magyar piacon.
Szerző(k): Szász PéterAnnyian veszik, hogy márciustól Csehországba hozza az egyik villanyautója gyártását a Hyundai
Szerző(k): Csernátony CsabaA Hyundai több mint félmillió új autót adott el Európában, ami közel 4 százalékos növekedést és újabb rekordot jelent. A német és francia piacon kiugró eredményt ért el a dél-koreai márka, de a magyar növekedésre sem lehet panasz.
Szerző(k): Csernátony Csaba