Elsősorban a hazai, a lengyel és a moldáv piacokat célozza Octo nevű androidos kártevő újabb verziója, amit ismert alkalmazások álcája alatt terjesztenek.
Szerző(k): Gulyas ÁbelHa a magyar gazdaság újra érdemben növekedni akar, ahhoz szükség van a mostaninál dinamikusabb fogyasztásra is. Bár a kereskedelmi forgalom ma még nem számottevő része a digitális csatorna, a következő években, a várt újabb konjunktúraciklus idején a mainál jóval hangsúlyosabb lehet, ezért megvizsgáltuk régiós szemüvegen át, hol tartanak a hazai webáruházak. Megállapítható, hogy Magyarország e-kereskedelme versenyképes Kelet-Közép-Európában, de számos rivális – például Lengyelország, Csehország és Szlovénia – bizonyos mutatók tekintetében (úgy mint az online költés, az átlagkereset vagy a GDP) jobban teljesít. Amire leginkább építhetünk, az a jó pozíció az online vásárlók arányában és a webáruházak számában.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsElőször fordult elő 1960 óta, hogy 4 millió alá csökkent az élve születések száma Európában, ami egyúttal a világ egyik legalacsonyabb termékenységi rátája.
Szerző(k): H. A.A külföldiek menthetik meg a fővárost a folyamatos zsugorodástól.
Szerző(k): T. E.Veszteséges kezdés után index emelkedéssel fejezték be a hétfői kereskedést a főbb európai értékpapírpiacok. Az olajár alakulásának trendje megfordult a nap folyamán.
Szerző(k): Horváth TiborEurópa tejtermelése 2035-ig akár 20 százalékkal is csökkenhet.
Szerző(k): G. É.Igencsak nehéz helyzetbe kerültek az egyre gyengébb eladási adatokat produkáló német autógyártók: például hamarosan több tízezer munkahely szűnhet meg a Volkswagennél. A válság tüneteit mi sem jelzi jobban, hogy az már bőven megüti a kormányzati szereplők ingerküszöbét is. A német szövetségi gazdasági miniszter a jövő hét elejére berendelte a legfontosabb autóipari szereplőket.
Szerző(k): Hercsel AdélAz első villamos-világbajnokság hivatalos meghívójára 2025 januárjáig várni kell, már most nagy az érdeklődés iránta Dél-Amerikából, Délkelet-Ázsiából és Afrikából is. Michael Ludwig, Bécs főpolgármestere szerint a versenyen 25 csapat fogja megmérettetni magát, és a házigazda, jelen esetben Bécs közlekedési vállalata a Wiener Linien, biztosítja a használt villamosokat.
Szerző(k): L. K.Az autóalkatrész-beszállító iparban akár a munkások fele is az utcára kerülhet, ha folytatódnak a jelenlegi autóipari tendenciák.
Szerző(k): Vermes Ádám