euler_hermes

03.
18.
14:00
Drámai veszteséget okoz a koronavírus a világkereskedelemben

Drámai veszteséget okoz a koronavírus a világkereskedelemben

Negyedévente 320 milliárd dollár veszteséget okoz a világkereskedelemben a Covid-19 járvány, ebből az európai turizmus 53 milliárd dollár kiesést szenved el - prognosztizálja az Euler Hermes hitelbiztosító.

Szerző(k): Domokos László
09.
25.
17:12
Trump Európán töltheti ki a mérgét

Trump Európán töltheti ki a mérgét

Amennyiben komoly politikai kockázatot lát az ellene indult eljárásban, Donald Trump jó eséllyel újabb sebességbe kapcsolja a kereskedelmi háborút, aminek Európa ihatja meg a levét. Alexis Garatti, az Euler Hermes vezető közgazdásza szerint sok kockázat van a világban akár egyetlen dominó bedőlése komoly negatív hullámokat vethet.

Szerző(k): Rácz Gergő
07.
07.
12:59
Gyűlnek a felhők a magyar autóipar felett - nem várt helyről jött figyelmeztetés

Gyűlnek a felhők a magyar autóipar felett - nem várt helyről jött figyelmeztetés

A globális gépjárműpiac növekedése lelassul 2019-ben az Euler Hermes Hitelbiztosító legfrissebb iparági előrejelzése szerint. A 2018-as 3 százalékos növekedést követően a szektor bővülése 1,9 százalékra eshet vissza 2019-ben. Ezzel szemben Magyarország első negyedéves adatai meglepően jók, ám az egyre súlyosbodó munkaerőhiány miatt várhatóan a magyar autóipar is követni fogja a lassuló trendet.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
04.
11:13
Ez a baj a magyar húzóágazatokkal - friss elemzés érkezett

Ez a baj a magyar húzóágazatokkal - friss elemzés érkezett

A magyar gazdaság továbbra is gyorsan nő, ám a legfontosabb hazai iparágak többféle kihívással néznek szembe - állapította meg az Euler Hermes hitelbiztosító elemzése.

Szerző(k): Domokos László
12.
18.
14:40
Bajba kerülhet a magyar sikerágazat - új jelentés érkezett

Bajba kerülhet a magyar sikerágazat - új jelentés érkezett

A magyarországi árukereskedelem volumene 2017-ben várhatóan 3,8 százalékkal nő. Az import 4,4 százalékos növekedése mellett az exportbővülés 3,2 százalékos lehet, és továbbra is a közúti szállítás dominál. A hazai szállítmányozási szektor kifejezetten koncentrált - és ebben nem várható változás 2018-ban sem. A szektor számára a legnagyobb kihívást a régiós szinten egyik legmagasabb üzemanyagköltség, illetve az egyre jelentősebb munkaerőhiány jelenti - véli az Euler Hermes legújabb elemzése.

Szerző(k): Domokos László