Aki elektromos autóval szeretne járni, amellett hogy mélyen a zsebébe kell nyúlnia, kompromisszumot is kell kötnie. Spoiler: a legolcsóbb magyarországi villanyautóért nem kell tízmillió forintot fizetni.
Szerző(k): T. E.A Renault román márkája, a Dacia november végén leplezte le a Duster harmadik generációját, de most az árára is kiderült.
Szerző(k): EconomxA négy és fél méteres, ötülésés SUV ára nem négyessel fog kezdődni, de így is jóval kevesebbet kell majd fizetni érte, mint a Peugeot 3008 vagy a Ford Kuga modelljéért.
Szerző(k): Horváth TiborTöbb mint kétszer annyi használt autót helyeztek forgalomba Romániában, mint újat.
Szerző(k): Zádori BenceKilenc százalékkal nőtt a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások átlagos díja, viszont a casco biztosítások még ennél is jobban drágultak.
Szerző(k): Varga CsengeImmár megvásárolhatják az orosz polgárok az újraélesztett Moszkvicsot, amely a Renault által elhagyott gyárban készül. A nyugati gyártók kivonultak, az import nehézkes: marad, ami saját erőből megy.
Szerző(k): Fellegi TamásRománia jó úton halad afelé, hogy autógyártói idén több mint félmillió autót állítsanak elő. Ezzel jócskán meghaladnák az 2019-es, azaz a koronavírus-járvány előtti utolsó békeévben gyártott mennyiséget.
Szerző(k): Komócsin SándorA Dacia - amit lehet nevezni a Renault "jó ár-érték arányú" márkájának - komolyan hozzájárult a cégcsoport profitcéljainak eléréséhez. A Dacia árrése jelenleg 10 százalékos, de 2030-re ezt - Luca de Meo vezérigazgató szerint - 15 százalékra tudják feltornázni. Ezen a szinten a BMW és a Mercedes tanyázik - írja az Autonews.
Szerző(k): Szász PéterRomániában 21 százalékkal nőtt az idén a gépkocsigyártás az első kilenc hónapban a tavaly azonos időszakihoz mérten - közölte a román autógyártók egyesülete hétfőn az MTI szerint.
Szerző(k): Economx