Romániában akkor volt az érdeklődés a Dacia elektromos meghajtású autója iránt, hogy lefagyott a gyártó online előrendelési oldala. A modell a helyi roncsautóprogramban kevesebb, mint négymillió forintnak megfelelő összegbe kerül.
Szerző(k): Barabás JúliaA romániai autógyártók egyesületének (ACAROM) becslése szerint az idén várhatóan majdnem 500 ezer járművet fog gyártani Romániában a francia Renault tulajdonában levő Dacia és az amerikai Ford.
Szerző(k): Csernátony CsabaIdeiglenesen felfüggesztette a járműgyártást a francia Renault tulajdonában levő Dacia romániai üzeme a félvezetők globális hiánya miatt – adta hírül a Profit.ro.
Szerző(k): Domokos ErikaÚjraszervezi működését a Renault-csoport annak érdekében, hogy magasabb árréssel működjön és nagyobb szabad készpénzállománnyal rendelkezzen - jelentette be Luca de Meo, a cégcsoport elnöke.
Szerző(k): Szász PéterA prémiumautók nem csak akkor kerülnek többe a tömeggyártók modelljeinél, amikor megvesszük vagy rendszeres karbantartásra visszük azokat, a karambolos javítások miatt is mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk. Van azonban olyan olcsó márka, amely meglepetést okozhat a szervizben – derül ki a a TotálKártörténet-lekérdezés adatszolgáltató partnerének adataiból.
Szerző(k): Szász PéterTöbb lépcsőben drágultak idén az alkatrész-árak és a márkaszervizek óradíjai, leginkább a gyenge forint miatt. Az egyik legnagyobb kereskedőcég szerint nekik az életben maradáshoz is át kellett írni az árcédulákat - tudta meg a vezess.hu
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Dacia eredetileg nem akarta a magyar piacon forgalmazni a villanyautóját, most kiderült, hogy mégis. Kérdések azért még vannak, például az ár.
Szerző(k): Csernátony CsabaIsmét kényszerszabadságra küldi 1100 dolgozóját júniusban a francia Renault tulajdonában levő romániai Dacia gépkocsigyár, mivel az alacsony megrendelések miatt nem tudja foglalkoztatni valamennyi alkalmazottját – írja az MTI a román közszolgálati rádió nyomán.
Szerző(k): Szász PéterEgyre több jóslat lát napvilágot arról, hogy milyen nyomot hagy majd a hétköznapokon a jelenlegi krízis azután is, hogy a koronavírus-járványt sikerül megfékezni és elvileg minden visszatérhet a rendes kerékvágásba. Lapunk annak járt utána, hogy a vírus miként hat a magyar újautó-kereskedelemre rövid és hosszabb távon. Kellenek egyáltalán szalonok a jövőben, vagy elég szervizpontokat fenntartani? Lesz akkora bukás, mint a 2008-as válság után és mennyivel drágultak idén az új autók?
Szerző(k): Szász Péter