Az autó eladja saját magát, a vezetés élményét pedig nem pótolja az online kereskedelem - vallja Szabó Norbert, a Maxabo Autóház ügyvezető-társtulajdonosa. A magyar piacon a BMW-vel és a MINI-vel stabilan dobogós márkakereskedő arra készül, hogy az Opellel is visszakerüljön a csúcsra. A cég immár két évtizede együttműködik a CIB Csoporttal, amellyel újabb nagy terveik vannak.
Szerző(k): Domokos LászlóA 2017-es fiókbezárási hullám 2018-ban is folyatódik - számolt be az Azénpénzem.hu.
Szerző(k): Domokos LászlóNyáron ismét megnyit a budai oldal egykor legnépszerűbb szállodája, a Hotel Wien. A nyolc évvel ezelőtt bezárt épületben háromcsillagos hotel nyit, üzemeltetője a z Ibis szállodalánc lesz.
Szerző(k): Szakonyi PéterHatalmas változásokra készül az autóiparban és így a kereskedelemben is Taródy Zsolt. Az Iniciál Autókereskedés tulajdonosa egyedülálló módon hét márkát képvisel Magyarországon, amelyhez finanszírozói oldalról elengedhetetlen a CIB Bankkal ápolt szoros üzleti kapcsolat. Győrben már rohamosan növekszik az elektromos jármű eladás, de nem ez az egyetlen újdonság, amit meg kell majd szoknunk a következő években.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanIdén a tavalyinál 8 százalékkal többet, átlagosan 42,9 ezer forintot költ a karácsonyhoz kapcsolódó kiadásokra a magyar lakosság, és háromnegyedük aktuális havi jövedelméből fedezi az ünnep költségeit – derül ki abból a reprezentatív kutatásból, amelyet az NRC készített a CIB Bank megbízásából.
Szerző(k): Domokos LászlóA rendszerszinten jelentős bankok többlet-tőkekövetelményénél nem indokolt az eredeti ütemezés módosítása a Magyar Nemzeti Bank (MNB) éves felülvizsgálata alapján, így a tőkepufferráták 2018-ban a tavaly meghirdetett egyedi pályáknak megfelelően emelkednek - írja az MTI a jegybank közlése nyomán.
Szerző(k): Szász PéterA CIB Bank ügyfelei átlagosan másfél millió forint személyi kölcsönt igényelnek 4,5 éves futamidőre, és tizedük már él a mobilalkalmazáson keresztül elérhető hitelfelvétel lehetőségével - adta hírül a pénzintézet.
Szerző(k): Domokos LászlóPénteken lesz a black friday: 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol e napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. Idén várhatóan minden harmadik ember vásárol az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet e napon.
Szerző(k): Domokos László