A november elején kezdődő év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány mintegy 800 ezer gépjárművet, köztük több mint 400 ezer személygépkocsit érint; az év végi váltási időszakban 70-80 ezer szerződésváltásra számítanak a szakértők.
Szerző(k): L. K.A közel hatmilliárd dollár piaci tőkeértékű Freedom Holding elindította tőzsdei kereskedési platformját. Az új platformon keresztül a magyarok több mint egymillió globális pénzügyi eszközzel kereskedhetnek. „Csak néhány bank marad majd, és mi szeretnénk ezek között lenni” – mondta az Economx kérdésére Timur Turlov, a vállalat alapító-vezérigazgatója.
Szerző(k): Horváth BalázsA legtöbben az ingatlanra és az ingóságokra együtt kötnek lakásbiztosítást.
Szerző(k): Vermes ÁdámEgyre kisebb hangsúly kerül a gépjármű-felelősségbiztosítási kampányokra. Pont emiatt egyre több ügyfél fizet magasabb díjat az elérhető alacsonyabb díjnál. A Groupama kutatása szerint az ügyfelek 98 százaléka árérzékeny, ráadásul nem a jövedelmi helyzet meghatározó.
Szerző(k): Horváth BalázsA helyzetet súlyosbítja, hogy az elpusztított vagyontárgyak döntő részén nem volt biztosítás.
Szerző(k): G. É.A Magyar Nemzeti Bank (MNB) idén újra elindította pénzügyi szemléletformáló kampányát „Sok kicsi sokra megy” címmel, amely arra ösztönzi a lakossági ügyfeleket, hogy mindennapi pénzügyi szokásaik átgondolásával és megtakarítások képzésével nagyobb pénzügyi biztonságot érjenek el – közölte az MNB hétfőn.
Szerző(k): EconomxJövőre megint jelentősen drágulnak a gépjárműbiztosítások – jelentette be Németország legnagyobb autós biztosítója, a HUK-Coburg, amely szerint azonban ezt nem kell elfogadni, hanem az éles piaci versenyben a november végi forduló előtt érdemes alaposan megnézni az új ajánlatokat.
Szerző(k): T. K.Várakozáson felüli sikerek látszanak a márciusi lakásbiztosítási kampánynak köszönhetően. Erősödött a piaci verseny, csökkent a piacvezető szereplők koncentrációja, sőt, még az alulbiztosítottságot is sikerült visszaszorítani.
Szerző(k): Horváth BalázsAz egészség megőrzése, az egészséges életmód népszerűsítése, illetve az egészségtudatos környezet kialakítása ma már elengedhetetlen egy munkahelyen is. Egyszerre fontos a munkáltatók és a munkavállalók számára. De vajon hogyan működik ez a kereskedelemben? A Lidl Magyarország elárulta a folyamat részleteit.
Szerző(k): Economx