Trump tarifái háromszor ütik meg a német autógyártó Mexikóban összeszerelt, 45400 dolláros Q5-ös modelljét, eladhatatlanná téve az ...
A vállalat 2024-es árbevétele 491 millió euróval (195,4 milliárd forint) kevesebb, mint 2023-ban.
Miközben a nagy magyar autógyárak rövid téli szünetet tartanak, a kecskeméti Mercedes-üzem több mint egy hónapra áll le. ...
Amikor egy multinacionális autógyártó – legyen az német, japán, esetleg kínai hátterű – Győrben, Kecskeméten, Esztergomban vagy újabban Debrecenben, Szegeden termel, az nem jelenti automatikusan azt, hogy a helyi beszállító előtt zöldre vált a lámpa, hiszen a szigorú nemzetközi követelményeknek itt is, ott is ugyanúgy meg kell felelni. Körbeszaglásztunk beszállítói orral a nagy üzemek vonzáskörzetében, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: kerülhet-e egyáltalán magyar alkatrész a nálunk gyártott autókba. Ami biztos, a hazai beszállítók bevonása nemcsak költségmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez az autógyáraknak, hanem hozzájárul a helyi gazdaság és ipari ökoszisztéma fejlesztéséhez is.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsHibrid és benzinmotorokkal gördül le a CUPRA Terramar a Győri gyártósorokról.
Szerző(k): K. R.Az Audi Hungaria tavaly novemberben indította el a PPE elektromos hajtásának sorozatgyártását. A gyártósor termeléséhez szükséges alkatrészeket egy 30 robotból álló flotta szállítja ki három gyártósor számára a váltókomponens megmunkálásánál, a stator összeszerelésénél és a hajtásszerelde területén - mindezt minden eddiginél nagyobb megfigyelés alatt. Lássuk, hogyan működik ez a mindennapi gyakorlatban!
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsMichael Breme határozottan kijelentette, hogy sem az Audi, sem a Volkswagen nem épít akkumulátorgyárat Győrben. A BYD Magyarországra való érkezésére egészséges rivalizálásként tekint.
Szerző(k): Vermes Ádám