audi

07.
22.
15:46
Inflációkövető béremelést harcoltak ki a magyar Audinál

Inflációkövető béremelést harcoltak ki a magyar Audinál

Megállapodtunk a munkáltatói oldallal az érvényben lévő bérmegállapodásban rögzített, 2022-es évre vonatkozó inflációkövető bérkorrekció mértékéről és előrehozott időpontjáról - adta hírül az Audi Hungária Független Szakszervezet.

Szerző(k): Domokos László
06.
21.
13:03
Újabb elektromos motorcsalád gyártása indul a győri Audinál

Újabb elektromos motorcsalád gyártása indul a győri Audinál

További elektromos hajtásokkal bővíti termékportfóliáját az Audi. A Győrben gyártott MEB ECO hajtásokat a Volkswagen-csoport kis méretű elektromos autóiba építik be. A sorozatgyártás a tervek szerint 2025-ben indul.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
04.
16:36
A győri Audi elengedi a teherautókat és új beszállítási módra vált

A győri Audi elengedi a teherautókat és új beszállítási módra vált

Az Audi brüsszeli gyárában az akkumulátorok gyártásához szükséges alkatrészeket már nem teherautóval szállítják Magyarországról, hanem vasúton a DB Cargóval. A lépés célja a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a spórolás. Ehhez egy új logisztikai központot is létrehoztak.

Szerző(k): Szabó Dániel
06.
04.
15:24
Fellélegeztek az autógyártók, de Magyarország és a térség most kezdhet aggódni

Fellélegeztek az autógyártók, de Magyarország és a térség most kezdhet aggódni

Enyhül a globális chiphiány, amely globálisan megbénította az autóipart. Mindez köszönhető az orosz-ukrán háborúnak, amely az egész világon recesszióval fenyeget. Viszont nem tűnt el minden kockázat és Kelet-Európában más miatt aggódhat a járműgyártás.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
31.
08:25
Már nem kedvelik annyira Magyarországot a német autógyártók?

Már nem kedvelik annyira Magyarországot a német autógyártók?

A német luxusautó-ipar két magyarországi vállalata úgy döntött, hogy nyeresége nagy részét hazautalja anyavállalatának, azaz egyelőre nem látnak fantáziát abban, hogy itt költsék el.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
23.
10:25
Plagizált az Audi, nagyon megütheti a bokáját

Plagizált az Audi, nagyon megütheti a bokáját

Most, hogy előkerült az eredeti, korábbi, "nem audis" videó-bejegyzés is, csak a vak nem látja, hogy a német autógyártó csak úgy tett, mintha a reklámja alatt elhangzó szöveg az ő szüleménye volna. Nem biztos, hogy Kínában elég lesz ehhez a bocsánatkérés.

Szerző(k): Szabó M. István
05.
13.
12:13
Nagy lépés: dugóban már átveszi a vezetést a Mercedes

Nagy lépés: dugóban már átveszi a vezetést a Mercedes

A Mercedes első körben két modelljében, az S-osztályban és az EQS elektromos autóban kezdi el opcióként kínálni a 3-as szintű önvezető rendszert, amely elsősorban dugókban segítheti a vezetőt és egyelőre csak Németországban - írja az Autonews.

Szerző(k): Szász Péter
04.
22.
12:03
A covid után az orosz-ukrán háború is megtépázza a magyar járműipart

A covid után az orosz-ukrán háború is megtépázza a magyar járműipart

Alighogy elkezdte volna a járműipar kiheverni a koronavírus-járvány hatásait, az orosz-ukrán háború miatti energiaár-emelkedések és a fogyasztói bizonytalanság is megviseli az iparágat - írja a G7.hu.

Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka
04.
06.
13:13
Kevesebb autót fog gyártani a Volkswagen, de azok drágábbak lesznek

Kevesebb autót fog gyártani a Volkswagen, de azok drágábbak lesznek

Ezentúl a drágább autók gyártását fogja prioritásként kezelni a Volkswagen, és csökkenteni tervezik a belső égésű motorral működő modellek gyártását az évtized végéig, hogy összességében kevesebb gépkocsit adjanak el, de azoknak nagyobb legyen az értéke - adta hírül a Financial Times.

Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka
04.
01.
09:15
Akkorát drágultak az autók, hogy egy kétéves modell újkori árán adható el

Akkorát drágultak az autók, hogy egy kétéves modell újkori árán adható el

Komoly válságban van az autógyártás és az autókereskedelem már 2021 közepe óta, amelyre most rátett egy lapáttal a háború. Az autók drágulnak, de nincs jó válasz arra, hogy mikor érdemes beruházni egy új vagy megbízható használt kocsira. Az öreg, nyugatról behozott autóktól azonban jobb óvakodni. Többek között ezekről beszélt Németh Balázs, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója a Forbesnek.

Szerző(k): Szász Péter