A megújult Port alapja az átláthatóság és a könnyű használat. A modern funkciók segítségével az érdeklődők gyorsabban és egyszerűbben találhatják meg a számukra érdekes programokat, legyen szó moziról, színházról, könyvekről, koncertekről vagy éppen szabadtéri rendezvényekről.
– A Port 30 éve jelent egyet a kultúrával, 30 éve ajánlja olvasóinak a leginspirálóbb műsorokat, a legfontosabb könyveket és színházi előadásokat. Márkaépítési szempontból sosem könnyű egy ennyire nagy múltú márka megújításához hozzákezdeni, ugyanakkor kevés izgalmasabb és nagyobb kihívással találja szembe magát az ember pályája során – mondta el Márton Szabolcs, a megújulást koordináló Dialogue márkastratégiai szakértője. – Az újrapozícionálással és újramárkázással kettős célunk van. Egyrészt szeretnénk megünnepelni ezt a jelentős évfordulót, másrészt fontosnak tartjuk, hogy Magyarország meghatározó kulturális weboldala megmutassa magát a fiatalabb generációknak is.
A programsite egyik legizgalmasabb új funkciója a térképalapú keresés, amely a felhasználóknak lehetőséget ad arra, hogy földrajzi hely alapján keressenek programokat. Különösen hasznos lehet ez akkor, ha a közelünkben, vagy éppen egy utazáshoz kapcsolódóan néznénk szórakozási lehetőségek után.
És mi változott még? A névből eltűnt a .hu kiterjesztés, miközben a márka új szlogent is kapott: A KultPontot, amely egy tömör iránymutatás az olvasóknak azzal kapcsolatban, hogy mire is számíthatnak: – Egy helyre, ahol minden, amit kultúrának gondolunk, látunk, hallunk, érzünk egy pontban találkozik. Mától kezdve ez a pont a Port – összegezte Márton Szabolcs.
A piacon egyedülálló programportál frissítésekor igazodtak a látogatói igényekhez is: – A Port közel 30 éve a leglátogatottabb hazai kulturális portál, így az átalakítás során kiemelten ügyeltünk arra, hogy az érdeklődők igényeihez igazodó platformot kínáljunk. Egy letisztultabb külső és az újonnan bevezetett funkciók mellett a magazinos jelleg megmarad, viszont programkatalógus mivolt helyett sokkal inkább egy kulturális találkozópont leszünk – nyilatkozta Molnár Barbara, a Port ügyvezetője, aki nemrégiben az Árulók című televíziós produkcióhoz kötődő kibeszélő műsort is levezényelte a programportálon.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Egy papír hiánya elég lehet, hogy mindent bukjunk: súlyos tévedésben él sok vásárló