A Zalando online életmód- és divatáruház bejelentette, hogy a közeljövőben nyolc új piacon jelenik meg: Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában még idén, Magyarországon és Romániában pedig 2022-ben - írja a hvg.hu.
A Zalando a közleményében beszámolt tavalyi eredményéről is. Az aktív vásárlóik száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt. Az éves árbevételük ugyanebben az időszakban 23,1 százalékkal emelkedett, 8 milliárd euróra.
A cég 2021 első negyedévében 50 százalék körüli bruttó áruvolumen-növekedésre számít, teljes pénzügyi évre vetítve pedig 27-32 százalék növekedést vár, ami 13,6-14,1 milliárd eurót jelent.
A Zalando Európa egyik legnagyobb divat és életmód platformja, amelyet 2008-ban, Berlinben alapítottak. A vállalat 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik és 17 piacon van jelen. Termékei között megtalálhatóak a ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek a világ vezető márkáitól a helyi gyártók termékeiig.
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Hihetetlen módszerekkel csalnak a tanulók a forgalmi vizsgán, majd veszélyeztetik a forgalmat az utakon