Állítólag a Tesco egy teljesen új, különálló márkát építhet fel. A lap a beszámolók alapján arra következtet, hogy az új diszkontláncban olyan termékeket értékesítene, amelyek olcsóbb árazása versenyképes lenne a nagy riválisokéval. Hivatalosan a Tesco nem erősítette meg az értesülést.
A portál cikke szerint Nagy-Britannia legnagyobb kiskereskedelmi lánca az elmúlt 12 hétben 2,6 százalékkal tudta növelni eladásait, ez messze elmarad attól a növekedési ütemtől, amit az Aldi és a Lidl produkál.
Kapcsolódó
Arról egyelőre nincs hír, hogy Magyarországon is elindulna a lánc. De a Tesco több változást is bevezet itthon: a következő hónapokban átalakul a vásárlók kiszolgálása, több vezetőpozíciót pedig megszüntetnek a hatékonyabb működésért.
A fotó forrása: AFP Photo/ Daniel Leal-Olivas.
Legolvasottabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Botrány Romániában: bírák és ügyészek vallomásai után tömegek mentek utcára
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
2026: fontos döntések elé néznek az állampapír befektetők
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Elfogy a levegő Trump körül: sorra fordulnak el tőle a republikánusok
Kisöprés: mehetnek az etiópok amerre akarnak, még repjegyet is kapnak