A gazdag kínaiakat nem igazán érdekli a svájci frank erősödése: főként az ő keresletüknek köszönhetően a Richemont luxuscikkcsoport 33 százalékkal, 2,1 milliárd euróra növelte árbevételét december végén zárult harmadik üzleti negyedévében, szemben az elemzők 1,99 milliárdos várakozásával. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben helyi valutában számolva 42 százalékkal bővültek az eladások az egy évvel korábbihoz képest. A világ második legnagyobb luxuscikk-forgalmazója csak követi pozitív jelentésével az ágazat többi vállalatát, például az amerikai Tiffany ékszerláncot, amely szintén erős karácsonyi szezonról számolt be, szintén főként az ázsiai piacnak köszönhetően. A március 31-én végződő negyedik üzleti negyedév a magasabb bázisadatok miatt valószínűleg nem lesz olyan erős, mint az október-decemberi periódus. A Richemont bruttó profitrátáját lemorzsolja az erős frank, mivel termékei nagyobb részét Svájcban állítja elő.