Hein Schumacher, az Unilever vállalat vezérigazgatója a holland Het Financieele Dagblad („FD”) pénzügyi lapnak adott interjújában azt mondta, együttesen több mint egy milliárd eurós forgalmat lebonyolító márkát szeretne eladni a konszern. Ugyanakkor azt nem részletezte, hogy mely márkákról van szó.
A vezérigazgató hozzátette, hogy a cég az élelmiszermárkáinak portfólióját szeretné leépíteni, a jövőben pedig főként a szósz-, fűszer-, továbbá az éttermek és professzionális konyhák számára készült termékekre kíván fókuszálni.
Leszögezte, nem kényszerintézkedést hajtanak végre, szerinte mindig lesznek olyan márkák, amelyek nem illeszkednek tökéletesen az Unilever stratégiájához, de továbbra is annak részei maradnak.
Hein Schumacher 2023 nyarán került az Unilever élére, és átszervezéssel akarja a vállalat további növekedését elősegíteni. Ennek értelmében bejelentette, hogy a jövőben harminc kulcsfontosságú márkára kíván a cég összepontosítani, amelyek az eladások 70 százalékát adják. Elődje alatt a vállalat portfóliója mintegy 400 márkából állt.
Az Unilever leépíti az európai alkalmazottak egyharmadát
Az Unilever azt tervezi, hogy 2025 végéig leépíti európai állásainak egyharmadát – közölte a mindennapi fogyasztási cikkekre szakosodott óriáscég.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Megérkezett a friss mérés: így áll Orbán Viktor, színt vallottak az erdélyi magyarok
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Bejelentés érkezett a SZÉP-kártyákról: őrült költési roham várható, az oka is kiderült
Már csak néhány óra van hátra és minden megváltozik, jön a nagy fordulat
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Itt a vége: négyszáz év után lehúzzák a rolót, nem lehet többé levelet feladni a postán