A Pop Mart kínai játékgyártó vállalat bejelentette, hogy az idei év első felében legalább 350 százalékos profitemelkedésre számít, miután a bevételi forrásaik több mint a háromszorosára emelkedtek.
A több mint 40 milliárd dollár tőzsdei értékű, pekingi székhelyű cég azt is közölte, hogy a jövedelmezőséget a költségkontroll, valamint a márka globális ismertségének növekedése is javította. A vállalat Kínán kívüli értékesítése 2024-ben a teljes bevételük közel 40 százalékát tette ki.
A Pop Mart azután vált ismertté, hogy a Labubu babáikkal túlzás nélkül teljesen leigázták a világot, olyannyira, hogy
a túl nagy kereslet miatt a világ számos üzletében kénytelenek voltak leállítani az értékesítésüket.
A Labubu figurák Amerikában is rendkívül népszerűvé váltak, miután megjelent Rihanna egyik táskáján, és Kim Kardashian is megosztotta a világgal a saját Labubu-kollekcióját – írja a BBC.
A Labubu babák eladásai csak idén júniusban 5000 százalékkal emelkedtek az Egyesült Államokban. Ugyanebben a hónapban Pekingben egy árverés során 150 ezer dollárért kelt el egy emberméretű Labubu is.
A Pop Mart olyan nagy nevekkel kötött partnerségei, mint a Coca-Cola és a One Piece manga franchise, szintén hozzájárultak Labubu világszerte történő ismertségének növekedéséhez.
Hogy mi ez őrület a Labubu figurák körül, és hogy pontosan mi is ez, arról itt írtunk részletesen korábban.
Megálljt parancsol az EU a toxikus gyermekjátékoknak
Az európai piacokon megjelenő termékek nagyobb biztonságát célzó új szabályok szerint a gyermekek egészségének védelme érdekében tilos lesz a káros és vegyi anyagokból készült gyermekjátékokat értékesíteni.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.