A német lapkiadó vállalat az év első hónapjában 836,2 millió euró bevételt ért el, amely 6,7 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakára jelentett 783,4 millió eurónál.
Az Axel Springer az idei év első három hónapjában mintegy 147,2 millió euró adó-, kamatfizetés és amortizáció előtti (EBITDA) eredményt ért el, 16,9 százalékkal felülmúlva az egy évvel korábbit.
Kapcsolódó
A siker leginkább az internetes digitális üzletág kedvező teljesítményének köszönhető.
Az 1946-ban, Axel Springer német újságíró által alapított vállalat Európa egyik legnagyobb cége az ágazatban, több mint 40 országban van jelen.
A cég 1989 óta van jelen a magyar sajtópiacon, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé, amikor a Ringier AG és az Axel Springer SE portfóliói egyes részeit a Ringier Axel Springer Media AG nevű vegyesvállalatba integrálta, amely a két tulajdonos tevékenységeit fogja össze Közép- és Kelet Európában.
A vállalat magyarországi portfóliója több mint 60 digitális és print termékből áll, egyebek között a Blikk napilap, a női kiadványok területén például a Kiskegyed és a Hölgyvilág tartozik ide. Geo, Auto Bild Magyarország és Glamour nevű licenszlapjai a piac legerősebb márkái közé tartoznak.
Legolvasottabb
A Karmelitába tart Magyar Péter
Reagált Trump felszólítására Zelenszkij: "Készen állok, két feltétellel"
„Célirányos visszaélések voltak” – a belügyminiszter kemény vádakkal indokolja az átalakítást
Figyelmeztet a nyugdíjszakértő: 280 ezer forint állami támogatást is be lehet gyűjteni még idén
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Karácsony előtt elözönlik a zálogházakat a magyarok, de nem a szokásos dologért
Nem áll le a kormány a pénzosztogatással, újabb milliárdokról döntöttek
Nagyszabású terv készült: százezreket segítene munkához a kormány
Bukja az áfa-mentességet, aki lemarad erről a fontos határidőről